|
|||
|
|||
Golf1
Leuke golfje1!!
Maar wat een geld! |
|
||||
|
||||
???
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mooi ding idd!
|
|
|||
|
|||
staat al heel lang te koop bij Golfparts.
Maar wel een mooi ding zeg!
|
||||
|
||||
Staat nog steeds te koop bij golfparts,alleen onder een andere naam.
|
|
||||
|
||||
Je moet het anders bekijken.
Als je er nu eens van uit gaat dat ie klok gaaf is. Koop er dan eens 1 met een beetje werk. Als je die ook maar een klein beetje moet oplappen met een beetje laswerk, kom je ook al weer bij spuiten. En dan moet je nog een remleiding vervangen en dan weer een wiellager. En ach ja de motor is toch ook niet helemaal lekker meer want die heeft inmiddels ook al 3 ton gelopen. En je zit nog net niet met je reet op de bodem omdat de stoel door is gezeten. Maar o wat is die hierboven duur
|
|||
|
|||
@ bprijs helemaal mee eens
|
|
||||
|
||||
dat ondervind je inderdaad vanzelf..
heb zelf een iets minder nette omdat ik het leuk vind om te doen maar soms verklaar ik me wel voor gek het geld voor een betere had ik wel gehad al had ik dan weer niet dit blok gehad maargoed opknappen zelf is inderdaad flink duurder als een mooie kopen en naar smaak zetten helaas is de advertentie foetsie was wel benieuwd
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Deze is ook netjes. Prijzen voor de golf 1 lijken me sowieso een beetje wat de gek ervoor geeft.
http://link.marktplaats.nl/646221885 |
|
|||
|
|||
Ik heb deze gele al eens bekeken. Hij is al aardig krokant onder de achterbumper. De dorpels zijn ook swart getectyleerd. Verder wel netjes maar veel te duur in mijn ogen
|
|
|||
|
|||
Op foto's lijkt het helaas (bijna) altijd mooier dan in het echt
|
|
|||
|
|||
Helaas wel. Ben afgelopen tijd vaak weg geweest om een knappe jetta of golf maar helaas altijd zonder resultaat. Einden rijden om zoals de verkoper zegt " uniek en roestvrije auto" tot je er bent en zijn ze stuk voor stuk dicht gesmeerd of nog gewoon stok verrot
|