|
||||
|
||||
Hulp nodig bij inbouwen, iemand?!
Zoals de titel doet vermoeden, heb ik een vraag over een kapotte airbag stekker.
Even wat aanvullende info. Na een tijd gezocht te hebben heb ik een vervangend stuurwiel gevonden. Wat rond gemaild met de verkoper, maar nu blijkt dat bij het demonteren van de airbag de stekker uit het stuurwiel beschadigd is. De verkoper zegt dat dit te fixen is, toch wil ik even (van jullie) weten wat mijn opties zijn. Kan ik de stekker maken(?), of een nieuwe stekker erop zetten. Of moet ik me met airbags niet hieraan wagen en verder zoeken? foto van de 'schade' het gaat om een stuurwiel uit een US-spec Bora van 2000. Hopelijk hebben jullie goed nieuws... wil 'm wel graag hebben.
Daily ride; 2002 Audi TT Roadster spare car; 2001 VW Jetta GLS Wife's daily; 2010 Ford Escape Limited Last edited by SteffenUS : 02-06-2011 at 14:51. |
|
|||
|
|||
ff een nieuw stekkertje aan zetten kun je zo bestellen bij de dealer, niet gaan repareren, de kans dat je de airbag voor je harses krijgt is groot!
|
|
||||
|
||||
wellicht nog een domme vraag, maar zijn US stekkertjes gelijk aan de NL stekkers? Anders haal ik in de US over een paar weken een stekker op.
|
||||
|
||||
Heb het stuurwiel thuis liggen. Nu ben ik zelf niet zo'n held met het rommelen aan een stuurwiel (voornamelijk een airbag).
Is er iemand die mij kan helpen met het inbouwen van het stuurwiel? hoeft niet voor niks uiteraard. Het gaat om dit stuurwiel. Gr, Stefan