|
||||
|
||||
VW Fest walibi 15/17 Juli
|
||||
|
||||
O ships, mijn kat heeft dan examen in krabpaalherkenning. helaas kan ik dan niet.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Is dat dat weekend????? Dan kan ik helaas ook niet. Hoelaat moesten we daar zijn bugs? |
|
||||
|
||||
Das echt balen zeg... Ik heb verdorie net met een maatje van mij afgesproken om hagelslag te gaan knippen....
|
||||
|
||||
Volgens mij proberen ze autopraxx onder een andere naam weer op te zetten, ik krijg namelijk ook mail hierover
|
|
||||
|
||||
ben wel benieuwd wat hier op af komt.. allemaal van die tjoening gastjes met 2racing stickers en een setje van die ruitenwisser spoilers zeker.. T'is wel maar 5 min rijden voor mij.. misschien dat ik wel ff ga kijken..
|
||||
|
||||
Quote:
tjah als iedereen die smaak heeft al dit soort reacties als hier boven gaat geven zullen er ook nooit dikke autos op af komen lijkt me En ach... Automaxx stonden veel over de top tupperware bakken maar tegenwoordig word het steeds minder toch? |
|
||||
|
||||
Verdorie heb ik me voor het verkeerde weekend ingeschreven willen jullie zeggen of wat??
|
||||
|
||||
Dit is inderdaad een 402 evenement, maar ze willen zeker geen Automax-niveau bereiken. 402 events hoopt met deze meeting een soort VW euro te recreëren, maar dan met watergekoeld er bij. Het autostyle- gehalte zal hopelijk minder zijn aangezien andere merken niet toegelaten worden.
Enne... De mensen maken de meeting, dus ik heb de bar mitzwa van m'n cavia uitgesteld
|
|||
|
|||
Quote:
Ook op een VW kan veel tupperware worden geplakt hoor! Dus aan het merk zal het niet liggen. Maar verder heb ik niets te zeggen.. ken het verder nl. niet.. als mensen die toch 5 min ervandaan wonen langs gaan, paar foto's maken.. dan heeft iedereen hier meteen een beeld van hoe het er uit ziet (en dat ze dan mogelijk het jaar erna wel komen) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat vraag ik me dus ook af. |
|
||||
|
||||
Quote:
holy F***. mijn post hierboven lijkt ineens heel dom.... |
|
|||
|
|||
Quote:
haha, weet niet of dit er tussen staat hoor, het was meer een voorbeeld van hoe tupperware ook op VW kan (als reactie op voorgaande posts) Overigens als dit er weldegelijk staat weet ik iig dat ik er niet heen hoef |
|
||||
|
||||
Ik ben ook een beetje sceptisch over deze meeting, maar als ik zo zie op welke doelgroep de promotour zich richt konden er best wel eens leuke auto's en dito mensen op deze meeting af komen.
VW Fest Promotour VW Fest is nieuw en wordt dit jaar voor het eerst georganiseerd op het evenemententerrein van Walibi Holland in het weekend van 15 tot en met 17 juli. Om het evenement bekendheid te geven in de VAG-scene starten we vanaf komend weekend met de VW FEST PROMOTOUR. Met een ’73-er VW T2 bus gaan we komende weekends op pad bij VW events in Nederland, Belgie en zelfs Oostenrijk. Dit rode VW busje is geheel in stijl van het VW Fest logo en je komt Kim en Christa tegen op de volgende evenementen: 15 mei: Arnhem Dubinn 15 mei: Eurosunday 2011 - 3e edition Landen, Belgie 22 mei: VW–Sportmania Mook 29 mei: Luchtgekoelde VW Meeting, Beersel 1/4 juni: Worthersee 12 juni: VW Charley, Chimay 17/19 juni: Beautiful Budel 19 juni: 7e Internationale VAG Meeting Asten 26 juni: VAG Fryslan treffen 26 juni: VAG Nation 1/3 juli: European Bug In Chimay Belgie 9/10 juli: Volksdub 2011, Well
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk ze komen ook bij ons! Kunnen ze gelijk sfeer proeven |
|
||||
|
||||
Vind de reacties altijd wel leuk.
Wat dan opvalt als je op het evenement zelf bent hoeveel mensen er op af komen en hoeveel dikke wagens er staan.. |