|
||||
|
||||
officieel een club. THE VW BARN
Aangezien dat The VW Barn nu al een redelijk clubke aan het worden is, ben ik van mening, dat we het GOED moeten aanpakken.
Dat gaat dus ook gebeuren. Een officiele club met als naam the vw barn. deze naam blijft ongewijzigd. Er zullen zich genoeg leden melden. daar ben ik zeker van. Een club oprichten is voor ons niet iets wat we iedere dag doen. ik ben mijzelf dus ook bewust van de nadelen, maar zeker ook van de voordelen Nu is het zo dat de nadelen in het niet staan tegenover de voordelen. Enkele voorbeelden van voordelen zijn: - VEEL korting op nieuwe onderdelen - een clubblaadje - Intro over jezelf op de site - Clubgevoel met mede VW freaks. - Voor leden een TE KOOP afdeling op de site en in clubblaadje - MEETINGS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (eerste staat in startblokken) MAAR last but not least.... De huidige sfeer laten blijven bestaan. wat er ook gebeurt!!!!!!!!!! Enkele voorbeelden van nadelen kan ik niet noemen. -Een nadeel zou kunnen zijn, dat er onenigheid van komt met enkele personen. Dit moet vermeden worden koste wat kost. Het lidgeld zal op een later tijdstip vermeld worden, maar zoals jullie inmiddels weten zal dat een barn-prijs zijn. Dit is inmiddels al een begrip aan het worden in keverland. Dus kortom, eigenlijk blijft alles ongewijzigd, maar zal er wel een bestuur en enkele verantwoordelijken dienen gekozen te worden. Wie o wie ?????????????????????????????????????????????????? ?????/ (willen mensen die zich aangesproken voelen, reageren SVP) Indien iemand nog tips, aanwijzingen of een andere vorm van wetenswaardigheden kan melden, alvast bedankt.
www.doppie.eu Last edited by Don : 21-04-2005 at 20:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
Veel nadelen, zeg... :biggrin: Maare, ik wens jullie veel succes, en weet zeker dat jullie er een gezellige club van maken! (ik rij waterkoker, én kom helemaal uit Drenthe, dus helaas... :frown: )
|
||||
|
||||
hahaha thanks
|
||||
|
||||
Kan iedereen lid worden, of hangen er voorawaarden aan?!
Aangezien ik wel in de buurt woon, maar weinig luchtgekoelde kontakten heb.
|
||||
|
||||
Der zijn geen voorwaarden aan verbonden.
Allez geen........, je moet het vw gevoel hebben. Voor de rest is iedereen WELKOM
|
||||
|
||||
weet wat je doet... een vriendengroep blijft vaak langer goed dan een club..
|
||||
|
||||
Quote:
Kweet het Tjaap. Maar eigenlijk is het nu al zo dat er 170 barn members reeds zijn. het vriendenclubke van een paar jaar geleden is allang geweest. Enn het blijft goed gaan :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
Enne Don, als je een paar 'orde handhavers' nogid hebt...
|
||||
|
||||
Quote:
dan gooien ze jou er als eerste uit?
|
|||
|
|||
waar woon je ook alweer don?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Originally Posted by Big_Mac_Mark Enne Don, als je een paar 'orde handhavers' nogid hebt... dan gooien ze jou er als eerste uit? Whahahahahahaha, bij ons geen orde :biggrin:
|
||||
|
||||
@Mellyville, zeeuws vlaanderen... Hoezo?
|
|||
|
|||
owh, d8 misschien brabant...
|
|
||||
|
||||
en daarom al vaker het verzoek om je locatie in je profiel in te vullen.
|
||||
|
||||
Zoo Tjaap. BTW stuur je adres nog effe hee. Voor die plak
|
||||
|
||||
Quote:
Joh, is toch bijna hetzelfde? :p
|
||||
|
||||
Heee Rico,
Lees je mail!!! Lees LVWCN BERICHT VAN AFGELOPEN DINSDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De groetennnnn BTW NOG succes met mijn gereviseerde motor en 200 euro extra. . En dan te weten dat het mijn bus niet eens was. Eerst KIJKEN dan ROEPEN!!!!! Stuur ze maar terug indien binnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Don, die neem ik wel ff mee zaterdag, jaap woont hier ong. 4 km vandaag
|
||||
|
||||
kijk das nog makkelijker. ik stuurde namelijk net per PM dat ik nog ff geduld moest hebben omdat dit adres over een week niet meer geld, en ik nog niet 100% zeker een nieuw heb :p
|
||||
|
||||
Pm ?????