|
||||
|
||||
DC vw bora 1.6 highline uitgevoerd
Interessepeiling voor mijn bora 1.6 8v.
Ik ben de 2de eigenaar van deze bora en heb hem bij 46000km gekocht, auto heeft laatste jaar veel snelweg km gemaakt vandaar dat ik ook opzoek ben naar een diesel. Hij is ook twee keer naar worthersee geweest, auto rijd perfect en ziet er natuurlijk voor zijn km-stand ook zo net uit. Hierbij dus te koop de dubclub bora. Merk: Volkswagen Model: Bora Bouwjaar: 1999 Motor: 1.6 Uitvoering: Comfortline KM-stand: PAS 92.000km Interieur: - Highline interieur met stoelverwarming (niet aangesloten) - Dubbeldin jvc radio - Voorbereiding voor versterker + woofer - cv op afstand Exterieur: - Tec Tuning schroefset - 4-motion stabilisatorstang - Bastuck ESD uitlaatsysteem vanaf de kat (mooi geluid, niet te gek) - US stootstrip met oranje SML's - V6 achterlip - Grote spiegel rechts - Xenon verlichting - Oranje knippers - US-module - Voor en achterbumper opnieuw gespoten - zwarte grill - RH zw6 18×8.5 & 18×9.5 met nog redelijk goede banden - Golf 4 gti wielen (voor de winter) met nog 3 goede banden, 1tje is aan vervanging toe Onderhoud: - Auto heeft bij 74000 Grote beurt gehad; interieurfilter, bougie's, olie + filter, luchtfilter incl nieuwe distributieriem en waterpomp. - Bij 91000 nieuwe olie + oliefilter + carterpan + homokinette misschien ben ik nog wat vergeten maar wordt later geupdate. voor foto's: DC bora Nu met beide velgen Vraagprijs: 6500,- Last edited by tim_g40 : 12-09-2011 at 11:41. |
|
||||
|
||||
inmiddels op zijn gti wielen, hier een foto van hoe hij verkocht wordt:
|
|
||||
|
||||
Is inruil mogelijk?
|
|
||||
|
||||
Tim wil een Audi en het moet een diesel zijn .. dan weet je een beetje hoe of wat
|
||||
|
||||
klopt inderdaad, ben de laatste puntjes op de i aan het zetten voor de bora, komen nieuwe achterveren op en de voorbumper wordt binnenkort nog een keer gespoten omdat daar alweer wat steenslag op is gekomen. er verandert niets aan de prijs. voor interesse graag pm wordt snel op gereageerd gr
|
|
||||
|
||||
Eventueel te koop op de RH ZW6 wielen die op de foto's staan. prijs in overleg.
|
|
||||
|
||||
Auto is terug van de spuiter, de RH zw6 velgen gaan er weer onder en auto wordt verkocht met beide velgen voor vraagprijs 6500,-
|
|
||||
|
||||
zondag te bezichtigen op vw team brabant in Oss
|
|
||||
|
||||
gereserveerd