![]() |
|
|||
|
|||
![]() goedendag
ben aan het denken geweest om me golfjes 2 eruit te doen en er een andere voor terug te krijgen het liefst ruilen golf 2 gti rood bbs rm zwart gepoedercoat met rode dopje ralleyfront elek recaros andere vw edition one g60 sebring velgen g60 kleppendeksel rondomschroefset g60 lijstenpaket fotos op aanvraag eventuele ruiling ? laat het maar weten groeten chris |
|
|||
|
|||
![]() Foto,s ?????
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En prijzen ? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() en waar tegen ruilen?
golf 3 vr6?
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() hier wat fots van de golf voor de golf wil ik 1900 euro groeten christian |
|
|||
|
|||
![]() och, nou zie ik t.
hey bekende ![]() toch maar eruit doen? je weet t, mijn vr6 staat er nog, dus je mag nog steeds ruilen ![]()
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je misschien wat meer gegevens? Zoals bouwjaar, onderhoud die de auto's al gezien hebben, km-stand.
|
|||
|
|||
![]() hij is van 91
staat 245xxx op de telller onlangs vervangen bougiekabels bougies brandstoffilter remblokkenvoor zitten de bbs velgen onder groetjes christian Last edited by chris_vwg60 : 18-05-2011 at 21:34. |
|
||||
|
||||
![]() Chris,
Lukt het een beetje met de verkoop? om eerlijk te zijn denk ik niet dat je dat rode wrak ooit verkocht krijgt voor 1900 euro. Omschrijf de auto gewoon naar alle redelijkheid (dus met alle gebreken!!) en maak de prijs daar ook na. Zo hoort het normaal te gaan op een forum!! Mvgr. Evert van Mierlo |
|
|||
|
|||
![]() mag slotje op!
edition one verkocht en het rode wrak komen ze volgende week ophalen ! groeten christian |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |