#1
|
|||
|
|||
Open Air.
Beste,
Aan gezien ik met mijn mk2 bezig ben dacht ik aan iets voor in plaats van mijn open dakje. Krijg ik dit wel door de keuring in België, Tzou spijtig zijn moest me auto af zijn en hij geraakt er niet meer door.. grts |
#2
|
|||
|
|||
niet lullig bedoeld, maar ik denk dat de NL-ers hier de Belgische wetboek niet kennen wat betreffenden de keuring daar!
In NL maakt het niet uit als het maar degelijk zit!
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! |
#3
|
|||
|
|||
Juist gebeld na keuring of een open air en schijfremmen rond om van een VR6 mag, antwoord was neen
Waarom niet: omdat ik dan de versteviging tussen de 2 b stylen moet weg halen.. grts |
#4
|
||||
|
||||
zit amper versteviging in.. alleen 2 latjes die je dak in vorm houden.
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#5
|
||||
|
||||
als je het netjes afwerkt kan het er origineel uitzien
|
#6
|
||||
|
||||
ik heb dit 2 maanden geleden nog gedaan op mijn jetta 1.
Ook hier zitten inderdad 2 smalle latjes die je dak in vorm houden. Meer is het niet. En bij zo'n twingo dakje zet je rondom weer 4 dikke alustrippen erop met wel 25 moeren, dus qua stevigheid zou ik met niet druk maken. maar zoals al vermeldt hierboven, ken ook ik het Belgische wetboek niet. Mijne is eergisteren APK gekeurd en niemand die naar het dak vroeg. Als je het van binnen netjes afwerkt met de hemel enz weten ze het niet eens.
__________________
Two wrongs don't make a right, but three lefts do. |
#7
|
|||
|
|||
en toch zijn ze in Belgie strenger wat betreft de keuringen daar!
de APK's hier stellen in principe niets voor, vergeleken met Belgie dan!
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! |