|
|||
|
|||
Uniek setje 18" Porsche Cayenne, incl. banden en adapters!
Ik wil mn Porsche's verkopen om volgende winter toch weer op een ander setje rond te gaan rijden
Velgen: 18 inch 8J breed ET 57 (perfect voor adapters) compleet met naafkapjes en Porsche ventielen! Velgen zijn gefabriceerd door BBS! Staat ook aan de binnenzijde van de velgen! Banden: Achilles winterbanden in 215/40/18, alle 4 hebben ze nog 8 mm profiel, gewoon nog nieuw! Adapters: FK adapters van 2 x 15mm en 2 x 20mm inclusief bevestigingsbouten voor op de naaf! Set is schadevrij op een paar minuscule puntjes (verwaarloosbaar, mogelijk door demontage van banden gebeurd, valt niet op maar vermeld het toch maar even!) Vraagprijzen: Compleet met banden, adapters, naafkapjes en ventieldopjes: 1200,- euro Alleen de velgen met adapters, naafkapjes en ventieldopjes: 850,- euro Alleen de velgen met naafkapjes en ventieldopjes: 700,- euro Alleen de adapters: 175,- euro Set gaat in eerste instantie alleen de deur uit MET adapters, pas als de velgen worden verkocht zonder adapters verkoop ik de adapters los! Foto's gemaakt op 25 maart 2011 Aangezien ik hier niet veel actief ben, stuur even een mailtje naar tunedpolo6n@hotmail.com... daar reageer ik direct op Foto van onder mijn Golf 5 |
|
||||
|
||||
wielen hebben meer sneeuw zien valleen dan dat ze erover heen gereden zijn
|
|
|||
|
|||
Prijzen zijn vraagprijzen he, een goed bod word zeker overwogen!
|
|
|||
|
|||
Up!
|
|
|||
|
|||
Up!