|
|||
|
|||
1996 Volkswagen Golf VR6
Bij deze te koop aangeboden mijn (ex) auto, is ruim een jaar geleden naar een goede vriend gegaan.
Veel onderhoud gehad afgelopen jaren, altijd netjes warm gereden. Het betreft een 5 deurs VR6 uit 1996, kleur is Dragon Green Metallic. Opties: * Airconditioning (Climatronic) * APK tot 14-03-2012 (nieuwe APK in overleg mogelijk) * 16 inch BBS RX met z.g.a.n. banden * FK Angel Eyes koplampen met xenon verlichting * K&N 57i kit * Bonrath luchtinlaat * Lederen interieur in nieuwstaat * Schroefset * Spaghetti spruitstuk * Remus einddemper (nieuw!) * Stoelverwarming * 6 speakers en 4 tweeters * Rood/wit heldere achterlichten Recentelijk gepleegd onderhoud: * Kettingrevisie * Koppeling * Krukas keerring * Achterste motorsteun * Olie + Olie-filter * Luchtfilter (K&N 57i kit) * Interieurfilter * Thermostaat + thermostaathuis en temperatuursensoren * Bougies en bougie kabels * Airco is opnieuw gevuld * Achterremschijven + blokken en wiellagers * Voorremschijven Zimmerman (geventileerd) + blokken en wiellagers * 4 nieuwe ABS sensoren * Voorruit * DIS bobine * Accu Ik ben vast nog een hoop vergeten maar dit lijstje spreekt al voor zich. Kortom een super nette VR6 te koop, waar het nodige onderhoud al aan gedaan is. Kmstand is rond de 260.000 en ketting en koppeling zijn nog geen 10.000km geleden vervangen. Vraagprijs €4000,- Voor info kun je mij een pb sturen of hem bereiken op 06 44 21 00 07 Foto's |
|
|||
|
|||
up
|