#1
|
||||
|
||||
'84 MadMex
Intro-topic
We zijn alweer eventjes verder dan gepland en de zin was me bijna over, maar Budel heeft me de benodigde impuls gegeven. Afgelopen week is het er dan toch echt van gekomen die motorswap naar de 1600! Vol goeie moed samen met m'n maat Roberto aka Bertus (bekende in de watergekoelde mk1 cabriowereld), als alle twee zijnde aircooled-leken, eraan begonnen.. Ging op zich erg lekker De defecte 1200 eruit effe kijken nog... En de 1600 zit.. En een ander uitlaatje gemonteerd Wat een verschil zeg, hij gaat als de brandweer :thumbright: Morgen weer even verder met wat zaakjes af te werken zoals de dynamo bedrading omzetten (was gelijkstroom, nu wissel) en de verlichting netjes aansluiten (dat laatste was een beetje een aan elkaar geknoopte puinhoop :| ) Update volgt
__________________
:: '84 Kever "Mad Mex" ::
:: '74 Mercedes-Benz 350SE W116 "De Kolonel" :: :: '99 Golf III Variant Daily :: :: '95 BMW 318Ti Carbagerunner :: |
#2
|
||||
|
||||
mooi werk , lekker handig sleutelen aan zo'n kever.
|
#3
|
|||
|
|||
ziet er goed uit. Zal wel een wereld van verschil zijn qua vermogen
__________________
Daily: Bora TDI 1974 Yellowbug (Sold) 1969 Karmann Ghia |
#4
|
||||
|
||||
Van een tamme 1200 naar een 1600 merk je wel ja Ik had ook een klein verschil toen ik van 44pk 1300 naar 100+pk 1835 ging
Al meer foto's van je kever en/of aanpassingen?
__________________
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro |