![]() |
|
||||
|
||||
![]() te koop :
eigenbouw hoedenplank met boxen en crossovers, pas gemaakt voor Golf 3. Audio bestaat uit : - 2 grote boxen - 4 kleinere boxen - 2 cross-overs Allen van het 'merk' Audi design Mag weg voor € 20,- , af te halen in Enschede ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ^^
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() up
|
||||
|
||||
![]() Verkoop je de speakers ook los?
|
|||
|
|||
![]() @ the maxx, meen je dat?
Hij vraagt er 20 eurie voor................... |
|
||||
|
||||
![]() wordt niet verstuurd ?
zoja, neem ik m van je over |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gaat me niet om de prijs ![]() Speakers kunnen in een doosje worden verstuurd, hoedenplank heb ik toch niet nodig.
|
||||
|
||||
![]() heren
![]() ![]() Compleet met hoedenplank is niet makkelijk (en duur) te versturen, dus dan graag afhalen. Heb ook twee PB's ontvangen. Zal even op een rijtje zetten wie er het eerste was ![]() 1: The Maxx (28-8 om 11.37 uur) 2: thomasD (28-8 om 12.24 uur) 3: 2H-2H (via PB 28-8 om 21.49uur) 4: mssh (via PB 28-8 om 22.28 uur) The Maxx heeft inmiddels PB ontvangen
Daily : geen VAG .... ![]() Project : Kever 1200 1983 Last edited by Der Einzer : 28-08-2011 at 23:54. |
|
||||
|
||||
![]() Ik laat ze toch even voorbij gaan. Heb nog genoeg andere projectjes lopen, en ik ben eigenlijk op zoek naar een 2wegs (niet goed gekeken)
|
||||
|
||||
![]() als hij niet compleet te versturen is vervalt mn interesse, huidige hoedenplank zitten namelijk al mega grote gaten in waar mn speakers al doorheen vallen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
alles kan , ligt eraan wat je er aan verzendkosten voor over hebt. Een pakket tussen de 10-30 kg kost bij TNT € 12,20 . Als je dit wil betalen ga ik het wel versturen maar dan op eigen risico want ik weet niet of bij TNT de hoedenplank heel overkomt ![]() Laat maar even weten anders gaat ie uit elkaar ![]()
Daily : geen VAG .... ![]() Project : Kever 1200 1983 Last edited by Der Einzer : 29-08-2011 at 17:42. |
|
||||
|
||||
![]() laat maar zitten dan, maak er maar iemand anders blij mee
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oke no problem, bij deze heeft 2H-2H een PB ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jij ook
![]()
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()