|
||||
|
||||
Golf 2 - Linker spiegel - oud model
Hallo allen,
Ik ben naarstig op zoek naar een linker buitenspiegel voor een Golf 2 uit '86. Dit is het oude type dat op de deur wordt gemonteerd. Deze is door een stel gezellige onbekenden eraf getrapt . Het liefst heb ik dezelfde als dat ik had, namelijk met de oldschool verstelling (raampje open draaien, hand naar buiten en afstellen maar ). Het liefst in de regio Rotterdam, maar alles is welkom. Mag nu namelijk niet rijden . Bijgaand een fotootje van het type dat ik bedoel (toen ie nog heel was). Gr. Martijn Last edited by Golf MkII : 05-05-2011 at 08:53. Reason: Add foto |
|
||||
|
||||
hey,
ik weet niet of je een originele wil of dat een immitatie ook goed is? immitatie is zo te krijgen bij Distriparts rotterdam bestelnummer 5812801 vlak glas l of r en 5812802 convex glas (met geslepen stuk) l of r. misschien heb je hier iets aan? gr Johan
|
||||
|
||||
Hey VWJopie,
Dank voor je reactie. Ik zal contact met ze opnemen . Had bij diverse automaterialenzaken al gekeken en deze hadden een soort immitatiespiegel, maar die leek in de verste verte niet op het origineel . In plaats van een bolkopscharnier was dit een vaste spiegel, welke je door op de spiegel te drukken moest verstellen. Ook de montagevoet was veel groter en viel over de "knik" van je deur heen. Het mooiste zou zijn als iemand er nog eentje heeft liggen... Verdere reacties zijn welkom. |
|
||||
|
||||
hoe de kwaliteit verder van de spiegel bij Distriparts is durf ik niet te zeggen maar ik weet dat ie ze kan leveren.
|
||||
|
||||
Heb net gezocht op de nummers.
Is dat imitatiemodel wat er niet op lijkt. (kwam geen grotere afbeelding tegen . Het is een (nood)alternatief als ik geen originele meer kan vinden. Maar wint niet de schoonheidswedstrijd. Heeft iemand nog een origneeltje liggen toevallig? Gr. Martijn |
|
||||
|
||||
Ik heb net nog even contact opgenomen met Volkswagen.
Het gaat om ETKA nummer: 191857501 Bij Volkswagen staat het artikel als: niet meer leverbaar |
|
||||
|
||||
Als je er niet uit komt moet je maar even een gil geven.
Ik ga de mijne vervangen voor een electrische maar moet dit nog doen. Degene die ik er nu op heb is wel een van binnenuit verstelbare trouwens, maar dat werkt niet meer. Spiegel is verder wel goed en is vanuit je raampje gewoon te verstellen. Als het dus moet kan ik hem morgenavond wel even verwisselen |
|
||||
|
||||
Hey Mr. Lee,
Dat is heel aardig van je . Ik hoop stiekem dat ik je niet hoef te haasten en dat iemand er nog een los heeft liggen. Zo niet, dan hou ik me aanbevolen . Gr. Martijn |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoor het wel Grtz, Serge |
|
||||
|
||||
Beste mensen,
Er mag een slotje op... Heb gisteren een spiegel ergens kunnen halen. We kunnen weer legaal rijden . (Misschien start ik nog een nieuwe post voor de rechterspiegel ) Gr. Martijn |