|
|||
|
|||
Kan op slot
Hallo,
Hierbij bied ik mijn Golf Cabrio aan omdat ik weer wat nieuwers wil gaan rijden. Het is een Full option Golf Cabrio; CV Electrische ramen voor Electrische ramen achter Electrische zgan Sonnenlandkap Electrische antenne Electrische spiegels links en rechts Dubbele Airbags aanwezig Zgan Pink Floyd interieur ipv leder Verlaagd dmv schroefset Remus einddemper( zeer sportief geluid) RVS middenpijp Originele uitlaat lever ik erbij Polo R-line velgen 17"(imitatie) Achterspoiler Extra stuur incl airbagmodule Diverse lijsten Autobra om de motorkap te beschermen op de snelweg tegen steenslag Kilometerstand is mij onbekend, zit een nieuwe teller in die nu op 37dkm staat Onlangs vervangen; Draagarm links incl fusee Draagarm Rechts incl fusee Aandrijfas links Aandrijfas Rechts Wiellager links Versnellingsbak De prijs voor deze mooie Cabrio is € 2650,= of T.E.A.B Verder heb ik nog erbij; Kenwood Mask radio Polk audio speakers voorin Kicker Subwoofer, 1000 watt, in op maat gemaakte kist in achterbak Kicker versterker 4x 200 watt rms incl certificaat Set MAK velgen 17" Deze opties zijn evt tegen meerprijs erbij Ik ben te bereiken op schrurs@hotmail.com of 0641701897 Foto's op deze link http://www.vwforum.nl/post1744604.html#p1744604 Last edited by petje31 : 10-06-2011 at 15:30. |
|
|||
|
|||
Niemand een leuke cabrio voor moederdag?
Prijs is erg bespreekbaar |
|
|||
|
|||
Hij moet eruit, doe een bod en neem hem mee. € 2000,= en kom hem halen
|
|
|||
|
|||
Niemand voor de zomer een leuke Cabbie? De stereo gaat eruit, behalve de Polk composet verder alles voor een heel leuk prijsje. Bied maar, dan komen we er wel uit.
|
|
|||
|
|||
Mensen, hij moet eruit. Meeneemprijs 1850,= kom hem halen en rij lekker open in de warme zomer die eraan komt.
|
|
|||
|
|||
Hij staat nog steeds klaar voor je, kom hem maar halen. Doe een bod en neem hem mee
|
|
|||
|
|||
Kom maar halen, hij moet weg. Kan voor een mooie prijs weg
|
|
|||
|
|||
Pb
Je hebt een PB.
|
|
|||
|
|||
De auto moet eruit, heb r nu 2 voor de deur staan. Is r 1 teveel, doe een bod en miss zeg ik wel ja
|
|
|||
|
|||
Niemand met dit mooie weer in een mooie cabrio?
En weer omhoog |
|
|||
|
|||
1750 of teab hij moet eruit
|
|
|||
|
|||
Laatste paar dagen, dan gaat tie naar een opkoper. Grijp nu je kans