![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo ik ben nieuw en ga al direct een vraag poste.
ik heb een golf 3 sdi van 92. ik heb geen elektrische ruiten maar kheb nog wel 2 deuren waar dat wel in zit. kan iemand me zeggen of dat gemakkelijk over te bouwen is en heeft iemand daar een bedradingsplan van? zou je die dan aan mij kunnen bezorgen grtzz maeske ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Probeer het eens met http://www.vwgolf-info.nl/handleidi.../elek_ramen.pdf
![]() |
|
|||
|
|||
![]() thanks romulus
|
|
||||
|
||||
![]() haal ff een orgineel setje van ebay.de staan genoeg op onder
kabelbaum fensterheber golf 3
|
|||
|
|||
![]() Welkom !
Elektrische ramen bijzetten in een golf 3 stelt niets voor. Je hebt nodig : * Mekaniek + motor + kabelboom voor zowel linker als rechterdeur. * Interieurkabelboom * Knoppen en eventueel aangepaste deurpanelen (of je moet 'n stopje in jouw panelen steken) Overigens kan je naar mijn mening dan best in één keer ook eletrische spiegels plaatsen. En nog even ter info : een 92er SDI kan eigenlijk niet... je hebt waarschijnlijk een 1,9D (motorcode 1Y, check maar even op 't plaatje van D'ieteren op je slotvanger). 1,9D is een indirect ingespoten atmosferische diesel terwijl de SDI een atmosferische DIRECT ingespoten diesel is. grts