|
||||
|
||||
Versnellingbak werkt niet mee, wat kan dat zijn ?
We hebben hier een polo 6n2 van 2000, 1.4 motor, die vliegt in lange bochten (afritten etc.) spontaan uit de 5 en soms wil ie helemaal niet in of uit de of de eerste of de achteruit.
Ik heb ook het idee dat de koppeling wel heel diep in moet trappen om de boel een beetje soepel te laten schakelen. Iemand een idee wat dat kan zijn... ??
|
||||
|
||||
In het ergste geval te weinig olie,5e versnelling verbrand.
Mischien is de afstelling niet goed. Of/en de koppelingskabel,koppelingsplaat versleten. |
|
||||
|
||||
kan je zo'n bak van buiten iets of ergens afstellen dan ?
of zit dat in de die stangenzooi ? koppeling lijkt goed want met de handrem vol erop in de 1 weg proberen te slaat ie uiteindelijk wel gewoon af..
|
||||
|
||||
Koppeling test ik meestal in 5 en dan vol gas erop als die in toeren schiet weet ik dat het fout is. maar over de versnelling misschien zit hier ook nog wel zo'n groen kapje aan de meest rechterkant van de bak daar zit/zat vroeger je 5de versnelling achter loopt wel olie uit als je die weghaald
|
||||
|
||||
verder nog iemand tips.. ??
|
||||
|
||||
Bekend probleem zie vwpolo.nl (forum) gebruik de zoek functie, heb zelf ook net mijn bak laten vervangen voor dit probleem.
Magnetron |
|
||||
|
||||
waar zoek je zo al op dan want ik heb geen idee wat er daadwerkelijk stuk is en dat forum doet het niet....
|
||||
|
||||
Dat forum werkt wel, gewoon op Forum klikken! En het is normaal dat je het koppelingspedaal helemaal moet intrappen, wil je het fatsoenlijk laten schakelen .