![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb je dat ook wel eens? een nieuwe auto komt uit, en je denkt: nice.... 10 jaar later denk je: "what the hell was i thinking? "
en natuurlijk andersom.. lelijk bij intro en later toch mooi gaan vinden.. zo vond ik bij introductie de mitsu carisma een mooie auto ![]() en de golf 5 niet om aan te gluren.... wat zijn jullie autogeheimen?
|
||||
|
||||
![]() Vond de Honda Civic Coupe van begin jaren 90 vroeg vet cool
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() m3 uit 2002 was voor mij de bom...was.....
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vond de Fiat Ritmo (Rotmo) van 1978 erg mooi toen-ie werd geïntroduceerd...
![]()
|
||||
|
||||
![]() De Fiat Multipla vond ik bij de introductie een lelijke kotsbak (multibraak) met een vetrol.
Tegenwoordig.. nog steeds ![]() Maar serieus: Vorige Opel Vectra ( begin jaren 90 ) vond ik bij introductie wel mooi.. maar goed: had ik toen al een rijbewijs? Toen was de Corrado ook nog mooi ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb vóór mijn rijbewijs altijd gedroomd van een Kadett GSI 2.0 16v Champion uitvoering....
Als ik nu een Kadett GSi zie rijden, what was I thinking.......ondertussen zo gedateerd en (voor mij) niet dat klassieker-gevoel, wat ik wel weer heb bij bijvoorbeeld een A- of B-manta, Vectra 2000, Omega 3000 etc...
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() vroeger vond ik de Golf 1 maar een blokkendoos, wou een opel kadett D hebben na het behalen van mijn rijbewijs, totdat een kameraad van me bij me langs kwam met zijn pas gekochte '78er Golf Diesel ('81er achteraanzicht, GTI-velgen, 3 delige dakspoiler van Zender)...
|
||||
|
||||
![]() Ik kan me mijn verontwaardiging nog herinneren toen mijn vader in 1974 thuiskwam met een splinternieuwe lofotengrüne Golf LS(ik was toen 8 jaar). Dat ie voor zo'n vierkant rothok onze prachtige 1600 TL fastback had weggedaan kon er bij mij echt niet in. Heb nu zelf twee van die vierkante rothokken.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je foto's van die LS om hier evt. in het forum te plaatsen? @Tjaap: sorry voor de off-topic! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
grrrrrrr ![]()
|
||||
|
||||
![]() Toen mijn vader in 1977 thuiskwam met een prachtige Marsrode Golf LS was ik in de zevende hemel, stukken beter dan de Renault 5 die eruit ging...
|
||||
|
||||
![]() Voordat wij hier verslaafd raakten aan VW (dus toen ik nog geen rijbewijs had) was ik helemaal weg van de Fiat Coupé 2.0 Turbo 20V Plus.
Motor: dwars-voorin 5 benzine-lijn, 4 kl./cil., multipoint injectie + turbo, cil.inh. 1998 cc, boring x slag 82,0 x 82,7 mm, compr. verh. 10,3:1, max. vermogen 162 kW/220 pk bij 5750 tpm, max. koppel 310 bij 2500 tpm. Onderstel: aandrijving voorwielen, 6-versnellingsbak, voorwieloph. onafhankelijk, MacPherson + stabilisator, achter onafhankelijk + stabilisator, stuurbekrachtiging, draaicirkel 10,3 m, remmen voor geventileerde schijven, achter massieve schijven, ABS. Maten/gewichten: l/b/h 4,25/1,77/1,34 m, wielbasis 2,54 m, banden 205/50 ZR 16, kofferruimte 295 l, tankinh. 63 l, gewicht 1285 kg, laadverm. 435 kg, aanhanger geremd 1200 kg. Prestaties: Topsnelheid 250 km/h, acceleratie 0-100 km/u 6,6 s, 80-120 km/u in 4/5 7,5/11,0 s, testverbruik 13,8 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u 71,0/73,0 dB ![]() Maar ja, dat was vroeger ![]() Tegenwoordig heb ik wel verstand van auto's ![]()
VW GOLF III Variant 1.9 TDI Last edited by VWRopie : 19-03-2007 at 09:08. |
|
||||
|
||||
![]() deze wagen is me het meeste bijgebleven uit mn jeugd ( weet niet waarom). Heeft ook zeer veel potentie voor n klassieker te worden ....maar ja welke Benz niet!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Honda CRX en de Kadet GSI ...vind het beiden nu lelijke hokken!
toe de pt cruiser werd gintroduceerd vond ik hem retro kewl...nu vind ik ze lelijk! |
|
||||
|
||||
![]() Heel raar misschien....als klein ventje,vond ik een Nissan Prairie super gaaf...want die had een schuifdeur...
![]() Met de introductie vond ik een TT niet echt alles....ben nu ondertussen met mn 2e bezig....smaken veranderen met de jaren dus...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() ugly-est car ever = fiat multipla, altijd zo geweest en zal altijd zo blijven
Best car ever = Porsche 365A cabrio, ook altijd zo geweest en zal altijd zo blijven Valt me met name op dat ik italiaanse auto's wel mooi vindt als ze uitkomen en na een jaar of 3 denk van wat een lelijk hok. Al vond ik de multipla meteen lelijk. groeten j-p |
|
||||
|
||||
![]() Deze vind ik nog steeds hot:
![]() dan in het rood met gele stippen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vader van een vriend had zo'n ding, erg leuke wagens, roesten alleen behoorlijk....
|
||||
|
||||
![]() Ik was vroeger gek van deze jongen:
Maar dan rood! |
|
|||
|
|||
![]() ik vond vroeger een opel kadett gsi 2.0 16v vond ik echt super
![]() maar heb 1 keer een golfje gekocht en altijd vw nu gereden en ben er blij om rijd super en roest ook niet veel ![]()