#1
|
|||
|
|||
g60 start niet meer
hallo, gister was ik bezig een toertje aan het doen met mijn G, ik wil mij ergens draaien, wil terug aanzetten, wilt niet in toeren gaan en valt stil. daarna nietmeer aan de praat gekregen,
demareert wel. maar start niet benzine is niet op. grtjs wie weet raad |
#2
|
||||
|
||||
Quote:
even op contact zetten en luisteren of de brandstof pomp loopt, of even de zekerering bekijken / meten. Als dat werkt bekijken of je vonk hebt, hierna verder kijken. Gewoon beginnen bij stap 1, brandstof / lucht / vonk Succes!
__________________
Jetta G60 '86 BBS RY |
#3
|
|||
|
|||
idd, was ik van plan. rustig op gemakje alles bezien, is geen haast bij. ik gok een beetje op de benzinepomp.
grtjs en bedankt |
#4
|
||||
|
||||
Bekabeling vlak bij de stekker van de injectoren wil ook wel eens breken.
__________________
|
#5
|
|||
|
|||
nog niet echt veel kunne checken en meten, maar wat me wel op viel, toen ik bij een maat eens luisterde hoorde ik zijn benzine pomp, bij mij hoor je dat niet
abs pomp hoor je overduidelijk, maar benzine pomp hoor ik niet morgen eens beginnen met relais 18 te vervangen grtjs |
#6
|
||||
|
||||
Ik zou eens direct op de benzinepomp vanaf de accu een + en een - draad zetten, als deze dan niet gaat draaien , is de pomp defect.
__________________
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
#7
|
|||
|
|||
alvast bedankt voor de vele reacties, ik denk dat ik het probleem gevonden heb. zekering nummer 18 is door(brandstofpomp)
morgen is nieuwe in steken, en kijken wat dat zegt, heb nu niet veel zin meer. grtjs |
#8
|
||||
|
||||
18 is toch ontlastingsrelais? Of bedoel je relaisplaats 18?
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |
#9
|
|||
|
|||
idd zekering 18
nieuwe ingestoken, daarnet effe test rit gemaakt, werkt perfect |
#10
|
||||
|
||||
mocht je er niet uitkomen,dan kan je altijd eens langs mij komen.
Mvg Ruud http://www.ruud16v-g60.nl |
#11
|
|||
|
|||
vriendelijk van je ruud, maar nederland is wat ver voor me
heb trouwens trg hetzelfde probleem grtjs |
#12
|
||||
|
||||
ff een amperemeter met een zekering eraan inpluggen en tijdens rijden es kijken hoeveel ampere die trekt.
ofwel is je brandstofpomp eraan (of ver eraan), ofwel schuurt je kabel ergens tegen het chassis waardoor je soms al rijdend kortsluiting krijgt en zo je zekering erdoor jaagd
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93 http://www.fordcapri.be |
#13
|
|||
|
|||
ik heb vandaag eens de elektrishe schemas bekeken, en de lambda zit ook op hetzelfde parcours, zou het daar niet iets met te maken hebben, ik ga dit weekend nog eens een zekering insteken, en testen indien ik kan starten zou ik eerder naar die optie verder zoeken (lambda)
grtjs en bedankt |