![]() |
|
|||
|
|||
![]() <<<De Golf G60 is VERKOCHT>>>
Te koop zeer mooie en goede originele Hollandse Golf mk2 G60... - Blauw Recaro interieur. electrisch te bedienen voorstoelen. - Getint glas rondom, zijramen achter siglachrome. - Schuifdak. - Verlaagd d.m.v. schroefveren - ABS - De auto staat in het midden van het land. - org.km stand 245.000 - staat van lader onbekend, d.w.z. geen revisie bewijs... - APK t/m okt. 2011 En... bodem/schermen/dorpels, enz. keihard en nooit aan gelast ![]() Mistlampen niet gemonteerd, maar wel aanwezig... Vraagprijs 3650 euro... inruil auto (beperkt) bespreekbaar... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by vdub-g60 : 17-05-2011 at 08:50. Reason: diverse toevoegingen... |
|
||||
|
||||
![]() KM-stand, staat van de lader, en waar te bezichtigen ??
|
|||
|
|||
![]() Quote:
-De auto staat in het midden van het land. -org.km stand 245.000 -staat van lader onbekend, d.w.z. geen revisie bewijs... Meer info via mail en/of telefoon... Last edited by vdub-g60 : 15-03-2011 at 16:41. |
|
||||
|
||||
![]() je weet dat je voorband verkeerd om zit?
Succes met de verkoop ![]()
|
|||
|
|||
![]() sorry voor de Offtopic
org NL...........maar waarom haal je je kentekenplaat weg dan..... ![]() Ontopic again heb je evt foto's van motor ruimte zitten er verder nog onderhoudsboekjes oid bij? en met of zonder el ramen? |
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Inruil mogelijk: Zie marktplaats: Advertentie: 424883386 Ik hoor wel of je het wat vind. Gr. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Scherp ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zeker scherp... blijkt dat mijn re en li wiel verwisseld zijn tijdens de laatste inspectie... moet dus nog even omgezet worden... thx! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
- Geen electrische ramen... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoi Matthew, Leuke Golf mk2 ! Maar... voor een inruil denk ik aan een Golf van een wat recenter bouwjaar... Toch bedankt voor het aanbod ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zou je mij het kenteken even mailen kan ik even zien als het een orginele nederlander is.kan ik deze ook even toevoegen aan de g60 topic.
|
|
|||
|
|||
![]() (((up)))
|
|
||||
|
||||
![]() graag woonplaats vermelden in je topic of bij je profiel. staat in de verkoopregels
|
|||
|
|||
![]() Quote:
De Golf is na afspraak in Apeldoorn te bezichtigen... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo heb je de golf nog?
Last edited by Christiaan : 15-04-2011 at 13:25. |
|
|||
|
|||
![]() Nieuwe prijs * 3450 euro *
|
|
|||
|
|||
![]() lijkt het zo dat het achterpaneel onder de kofferklep dof is?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat lijkt zo... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() van waar ben je?