|
|||
|
|||
tellerbak problemen
Ik heb een probleem met de tellerbak van mijn golf 1.6td
Ik heb 2 tellerbakken tellerbak 1 zonder toerentaller Doet de verlichting van de snelheidsmeter het niet. Lampje heb ik al vervangen voor 1 die getest is en goedwerkend, maar probleem blijft. tellerbak 2 met toerenteller Gaat na heel even rijden bij ongeveer 2000rpm het olielampje zoemen en knipperen. Bij deze tellerbak doet de verlichting van de snelheidsmeter het wel gewoon. Het zijn beide totaal andere problemen. Ik zou zeggen als er problemen zouden zijn met de oliedruk dan zou het olielampje bij tellerbak 1 ook wel moeten gaan knipperen. Waar kunnen de probleem in zitten en hoe kan ik het evt repareren. |
|
||||
|
||||
probleem 1 folie beschadigd van lampje? want beide lampjes hangen parallel op dezelfde folie. dus als 1 lampje werkt, moet het andere dat ook doen.
probleem 2: print beschadigd in de 2de teller. ff open doen, daar zit onder de klok of toerenteller een printje en daar komt ook signaal van olie af. misschien losse soldering of condensator kapot op die print?