![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo VW collega's
Mijn naam is Sjoerd, 21 jaar en GEK op Volkswagen. Sinds de zomer van 2009 ben ik in het bezit van een golf 1 cabriolet GL uit 1986. Vorig jaar heb ik deze voorzien van een PG G60 motor. Deze is goed voor zo'n 200PK Zie hier: ![]() Aandrijfassen (VW Corrado G60) Fusee's (VW Corrado G60) Remmen rondom Lucas 54 (VW Corrado G60/VR6) 68mm Pulley G-lader RS Outlet G-lader K-jetronic benzinepomp Instelbare brandstofdrukregelaar 6800 rpm chip RVS Spaghetti uitlaatspruitstuk RVS Simons groep A uitlaat 80mm K&N luchtfilter W6DPO Bosch bougies Magnecor KV85 Sport bougiekabels Veerpootbruggen voorzijde (boven en onder) ![]() De velgen op de foto zitten er niet meer onder, hier zat een productie fout in. De gepolijste delen roesten al na 4 weken. Nu heb ik een set OZ velgen, hoogglans zwart gespoten. heel gaaf! Foto's volgen.... Daarnaast heb ik ook nog een Polo GT hatchback. Deze is te koop €500 euro (geen APK), voor de hobbyist. Wil je meer van me weten? Mailen maarrrr! Groet, Sjoerd. Last edited by Sjordiev : 11-04-2011 at 20:13. |
|
|||
|
|||
![]() Mooie golf hoor . das lekker genieten met dit weer en nog rap ook
![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk ding,al mogen die bandjes wel wat platter en smaller wat mij betreft...