|
|||
|
|||
Golf MX 78'-'80 informatie en vragen
Ik heb vorig jaar een Golf 1 MX gekocht uit 1978 volgens chassisnr is Augustus 1978 gebouwd.
De auto is Inarisilber en er ligt een 1100 FA blok in. Enkele dingen die ik al heb gevonden zijn over de MX (misschien ook handig voor anderen. Wat origineel is - alleen in Nederland geleverd (PON uitvoering) - zowel in 1100 als 1300 geleverd (1300 kwam even iets later) bij de 1100 geleverd in FA en GG motorcode. (zonder rembekrachtiger) (bij mijn jaartal ligt er een FA in met stalen luchtfilter) - geleverd in grijs , geel , rood en groen (meest Inarisibler) - chromen biezen rondom de ramen incl achterklepsierstrip - chrome/zwarte sierstrips zijkant - plastic bumpers (met en zonder chromen bies) - achteruitwisser met sproeier - bolle hooftsteunen - middenconsole - 1 tellerige vierkantige tietenteller - blank getint glas - dunne zwarte spiegels - 2 interieur soorten beige en groen / witte hemel loopt alleen verder bij de c stijl na onderen) - antenne / sleegoog voor - remleidingen binnendoor -achteruitverwarming en tevens vele opties leverbaar voor deze uitvoering tevens wat ik nog zou willen weten - horen er platte zijpanelen achter in de auto of holle zijpanelen met aan de ene kant een asbak? - of er een chokekabel op hoord op originele choke (mijne heeft een chokekabel) - zwarte of alu sierstrips? - is bij deze kleur Inarisilber altijd groen interieur of ook zwart? - wanneer er wel standaard de bumpers chrome biezen hadden? - en de grill had geen chromen randjes? - opbergvakje onder dashboardkastje iemand die informatie over deze auto zou ik dat zeer op prijs stellen ben al tijdje opzoek naar deze info of eventueel foto's enzovoort.
|
||||
|
||||
Mijn MX is een 1300 uit 1980, ook inariesilber
-had holle zijpanelen met asbakje -had een groen interieur -had een dubbele tittenteller -gril zonder chromen bies -geen opbergvakje onder dashboardkastje wat bedoel je met zwarte of alu sierstrips? |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Aha zie nu heb ik het toch goed bij me broertje ze gele MX 79er lopen de remleidingen binnen door
ook heeft hij Geen rembekrachtiger Dankje