|
|||
|
|||
Golf Rallye met wat werk!
|
||||
|
||||
Staat er ook 1 op compleet met 225pk TT motor...rond de 5750€
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Haha staat bij: zit nog apk op, maar die is al 3 jaar verlopen
Wel leuke basis voor niet al te veel, blijft mooi zo'n rallye!
|
||||
|
||||
Quote:
uhh dit staat er! er zit werk aan dus kom alsjeblieft niet met vragen zoals (zit er nog apk op)!!
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk dat hij het irritant vind dat mensen de advertentie niet goed lezen en daardoor met stomme opmerkingen en vragen aan komen zetten.
|
|||
|
|||
toch een leuk project, het is topje van de ijsberg zou zijn als hij org. NL is.
maar goed...... je kunt niet alles hebben!
|
|||
|
|||
Leuk project , net even met hem gebeld. Beetje jammer dat hij bij inruil niks bij wilt leggen.
Anders hadden wij al een deal gehad, dan maar even kijken of iemand de a4 wilt kopen. |
|
||||
|
||||
@RON MKI.. Die heb je toch net..?
|
||||
|
||||
Quote:
ik zat ook al te denken
|
||||
|
||||
Ron is veranderlijker dan het weer... (positief bedoelt he..)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Volgens mij een oude rallye van HG.....
|
||||
|
||||
daar ben je ook nog wel ff mee onder de pannen..
vind het nou niet een koopje. beter iets meer geld uitgeven voor een betere misschien? |
|
|||
|
|||
Quote:
en dan een vr6 denk hahaha |
|
|||
|
|||
Ik ben idd zeer veranderlijk, gelukkig met auto`s en niet met vrouwen.
Het is een leuke basis zo op foto, paar duizend euro er tegen aan en hij is weer gespoten en netjes. En ja, wat moet ik over de audi zeggen, hij is geweldig super auto , niks mis mee, gaat als een raket. Zit alles op wat je maar kan bedenken. Dat is dus ook gewoon het probleem eigenlijk. Het is benzine erin gooien en rijden. Er zit niks aan vast qua hobby, beetje duur les geld achteraf maar het is niet anders. Hij staat ook op MP te koop, maar dan krijg ik weer allemaal mafkezen via de mail . Dus het schiet niet echt op. Ze denken allemaal dat het een standaard ding is , dus daar bieden ze geld voor. En niet na de waarde van een dikke audi. Zelfs 2 autohandelaren hebben al meer geboden dan hun. http://link.marktplaats.nl/351330792 Last edited by Ron mk1 : 01-06-2010 at 20:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha Oeps, foutje! Te snel gelezen, ik mis het vraagteken De vraag naar APK is trouwens toch niet zo vreemd!? Binnen een jaar tijd kan er veel gebeuren met een auto. Of dit nou aftakelen of herstellen is
|
|||
|
|||
ben even met mark mee wezen kijken maar zat best veel las werk aan was al een deel gedaan maar niet heel erg netjes en paar goeie butsen erin dus kortom veel werk aan de koets en dan de motor en het intrieur nog....
dus mark heeft besloten om er niet aan te beginnen maar goed voor iemand die langzaam zoon auto op wil bouwen is dit messchien wel wat veel goedkoper dan 3500 zijn ze er gewoon niet voor beetje knap ding ben je ook zo tussen de 8.000 en de 11.000 kwijt en als je hem zelf opbouwd weetje wat je heb he
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by bivw 16vg60 : 01-06-2010 at 22:55. |
|
|||
|
|||
De jongen zelf zei dat al het laswerk al gedaan was.....
Hmm, wat moet er nog gelast worden aan de auto ? En wat is er mis met de motor? Volgens hem was hij prima in orde. Ik hoor dit liever van een onafhankelijk iemand dan van de verkoper. Dus graag hoor ik wat meer over de auto als je dat wilt vertellen Corne. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Zie net dat deze gereserveerd is . Helaas , jammer op naar de volgende...
|
|
||||
|
||||
Als iemand inderdaad meer weet over deze auto of de historie van deze wagen ben ik wel benieuwd!
@Corne, kan jij wellicht wat meer vertellen over hetgeen jij aantrof? Wat viel op in positieve danwel negatieve zin?
|
|||
|
|||
Quote:
Met motor stuk , vandaag even voor gebeld. Gaat gewoon nergens over , zet dat even in je aadvetentie . En vermeld er dan ook even bij dat hij al gereserveerd is door iemand. Bel ik hem op om een afspraak te maken, is hij onder voorbehoud verkocht. Snap niet waarom mensen dan hun advertentie laten staan.... |