|
||||
|
||||
mk3 op 14ers?
iemand toevallig foto's van mk3's op 14 inch icm laagprofielbanden?
dus geen origineel staal met ballonnen erom,maar bijv 195/45. is het uberhaupt mogelijk om met deze velg/bandcombi op een mk3 te rijden? kom er zelf niet helemaal uit,en heb weinig zin om m'n schroefset 6mijl zak te draaien om dan tot de ontdekking te komen dat het nooit zal gaan..... [dat het allej$zus laag zal zijn besef ik wel,is voor m'n daily]
|
||||
|
||||
is dit 14 of 15 inch?
|
|||
|
|||
lijkt me 14.. zijn pls vitesse velgen toch?
|
|
||||
|
||||
wel pls,type weet ik niet.gok dat de breedte 8 en 9 is.maar of het ook echt 14 is?
wel mooie hoogte zo
|
||||
|
||||
Quote:
14 inch en 9,5 en 10,5 breed geloof ik. Dit is echt mijn all-time favorite MK3
|
|||
|
|||
Als je 14 inch neemt met een lage band kun je de schroefset op zn laagst zetten maar dan hou je nog een gat tussen de band en de wielkas.
|
|||
|
|||
14inch is veel te klein onder een mk3!
|
||||
|
||||
Ik zou er niet aan beginnen, ik kon met 2 blokken van de krik af komen maar toen ik de handrem los deed had ik mn draagarmen tegen de stoep zitten
- dunlop SP 9000 banden maat 195-45/14 Last edited by Erik M : 15-03-2011 at 12:46. |
|
||||
|
||||
ik had 14 inch met 185-50/14, lag nog niet op z'n laagst
|
|||
|
|||
Quote:
http://www.youtube.com/watch?v=radxl8G8R3A |
|
|||
|
|||
kan straks wel ff kijken want ga mn steffans ff passen onder de vento van mn ma
|
||||
|
||||
Er is ook een Belg geweest met een donker blauwe 5drs met steffans en die lag flink plat en werd gebruikt als daily... En er was een belg met 14 inch borbet T die helemaal plat lag en ook als daily.
Dus het zal vast wel rijdbaar zijn
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
well over €50000 spend in it
wooow....owhkay |
|
||||
|
||||
Mijn Cabby met verbreed 14" en 195/45 Dunlops.
Maar met een normale MK3 kun je lager gaan, want de dorpels van een cabrio zijn dikker. |
|
|||
|
|||
zal morgen ff foto's posten de vento is dan trouwens nog niet verlaagt
|
||||
|
||||
het kan dus wel....maar ik ga het niet doen.wou het set van de audi onder de daily knuppen en onder de audi 15ers,maar aangezien dat niet netjes past,ga ik het gewoon zo houden en de 15ers onder de daily knuppen.zou sowieso niet zo mooi laag uitkomen,want de 14ers vallen net te diep,waardoor je dus op maximaal laag nog een gat hebt,zoals bij erik.nog wel even een vraagje voor diegenen die ermee rijden,hoef je bij een mk3 niet in de balken te zagen?
|
||||
|
||||
Ik heb niks verzaagd, en mijn hand past nog net onder de dorpel, geen last van bonken oid bij de aandrijfassen.
Voor een daily, net als die van mij, is er nog goed mee te rijden. |
|
||||
|
||||
185-50/14