|
||||
|
||||
oldskool gele verlichting H4 waar voor leuke prijs te krijgen?
Hee luitjes
Ik heb zin om binnenkort mijn mk2 gti eens uit te rusten met gele h4 pitten want vind het zo mooi oldskool eruit zien want er rijden hier in de buurt genoeg voorbeelden om Maar nu komt mijn probleem:vind ze maar eens!!!! geen brezan of koskamp die ze heeft,ook de franse experts hebben ze niet meer. Nu ben ik op zoek naar de type H4 pit waar dus zo,n geel kapje opzit voor max gele effect. Heb uiteraard al gegoogled en kom je een paar zaakjes tegen,Autex lijkt me het meest interessant maar voor verzendkosten vragen ze 15 euro!!! ben je dus voor 4 pitten ff 38 euro kwijt. Zijn er lui hier mischien met andere oplossingen of betere zaken ?
|
||||
|
||||
http://www.2cv-onderdelen.nl/index....ist&categorie=4
Hier heb ik ze voor mijn golf 2 besteld. Echt knetter geel licht. Echt dikke cult. Succes grt louie |
|
|||
|
|||
Bij v/d laan in drachten kun je ook wel terecht kost +/- 20e per 2
Last edited by cartman : 27-03-2011 at 10:00. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit zijn dus van die pitten die niet zo veel geel licht uitstralen als 1 met zo,n geel kappie erop heb ik gelezen uit ervaringen van anderen,moet echt geel worden Vind het appart dat er niet zo veel word aangeboden,of is het gewoon niet meer zo hip als een paar jaar geleden??
|
||||
|
||||
haha heb ze zelf ook lopen zoeken en dit was het enige waarop ik uitkwam XD
Dan zou ik gaan voor die pitten van de 2cv site |
|
|||
|
|||
garage berber in ulft (gld) 8 euro per stuk zijn echt de orginele lampen voor ds etc
gr jarno |
|
|||
|
|||
hoeveel moet je er hebben, ligt bij ons op de zaak gele H4's genoeg!
Zijn de H4 uitvoering met die gele kapjes er omheen!
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk hier was ik naar opzoek!! U got PB
|
||||
|
||||
Ferwerda in Dokkum heeft ze volgens mij ook nog wel liggen. Vorig jaar twee setjes gekocht daar.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hee Andre bedankt man voor de tip jij hebt ze dus ook,geweldig staat dat die gele verlichting. Als ik er met Gti-er er niet uitkom ga ik daar ff kijken
|
|||
|
|||
komt goed, je hoort nog van mij!
|
||||
|
||||
Ype Kramer in Leeuwarden heeft ze ook nog liggen. En kan ze desnoods bestellen.
|
|
|||
|
|||
En iemand een idee waar ik de koplampen met geel glas kan halen ? Of wordt hier gewoon gele folie ingeplakt?
|
|||
|
|||
gele H4: www.vagstore.be
|
||||
|
||||
Top mannen genoeg aanbod zo te lezen!!! Ik heb 3 setjes bij Gti-er besteld dus komt helemaal goed.
|
||||
|
||||
Ik heb ze ook maandag besteld Bij Tielman in nieuwegein! Hij had ze niet eens op voorraad, maar na 2 belletjes heeft hij de complete voorraad besteld bij de leverancier: 6 stuks! Waarvan ik 2, dus er liggen nog 2 setjes op voorraad daar..!
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met gele folie op voorlichten kleven? Of iemand een idee waark gele glazen kan halen ???
|
|||
|
|||
Die gele H4 lampen, levert dat minder licht op dan de gewone H4 lampen?
|
|
||||
|
||||
Weet ook iemand toevallig waar deze lampen in het zuiden van het land te krijgen zijn?