|
|||
|
|||
Golf MK1, Nw schroefset+steffan BCW.. 1650 euro
Vanwege tijdgebrek wil ik toch mn mk1 aanbieden.
Rij dagelijks met deze auto, maar hij verdient het gewoon opgeknapt te worden. Aangezien ik nog erg druk ben met mn andere auto kom ik er voorlopig niet aan toe. Het is een betrouwbaar golfje uit 83. Origineel in Apeldoorn gekocht, daar staat deze dan nu nog steeds op mijn stoep. 1100 cc 4 bak Apk loopt tot 23-05-2011, verwacht hier geen problemen want de wagen heeft sinds de laatste apk nog geen 2000 km gereden. Minpunten: -Oppervlakkige roestplekken rondom de auto, niet veel ernstigs op het rechter voor EN achterscherm na, hier zit echt werk aan. -Rondom de auto gebruikers sporen -Hagelschade op het dak en motorkap -Interieur is niet netjes, bestuurdersstoel heeft nogal instapschade (geen hoofdsteunen) Pluspunten: - Auto start altijd, rijd echt heerlijk! echt een super autotje - Alles werkt aan de auto, zoals het hoort - Gaat weg met radio/cd pioneer radio - Schroefset van Sjaaksautoservice (in december nieuw gekocht met toplagers) - Gecoate Steffan BCW velgen 7 en 8j met romdom redelijke banden Ik vraag er 1650 voor met steffan wielen, er mag geboden worden maar bij te lage biedingen hou ik hem lekker zelf Zonder Steffans 1200 euro
Steilheck G40 Last edited by maurice1987 : 05-04-2011 at 21:05. |
|
|||
|
|||
steffans
gaan de steffans ook los weg?
|
|
|||
|
|||