|
||||
|
||||
How 2011
Nog iemand naar Hell On Wheels geweest?
|
||||
|
||||
Omg.....
|
|||
|
|||
Tjezusssss
|
|
|||
|
|||
Stoer die bergcup corsa
|
||||
|
||||
Dat hij zich überhaupt durft te vertonen in dat ding!
|
||||
|
||||
Het is wel een Swing ...
|
|||
|
|||
Vandaag vond Heaven On Wheels plaats in Cora, Anderlecht. Ronald Veth ging naar HOW om voor ons een fotoreportage te maken van de openingsmeeting van Belgie in de parkeergarage van Cora.Het was goed te merken dat het seizoen weer is begonnen voor de meeste, en zo ook voor ons dus. De hele feature staat op http://www.rpmvision.nl/features/111/heaven-on-wheels-8. |
|
||||
|
||||
ben net terug,
ik ga ieder jaar. ik moet zeggen dit jaar waren een paar dingen anders/ meer. het parkeerdek boven was nu ook gevuld met show wagens en er waren een deligatie fransen, engelsen en luxemburgers daar met een paar ontzettend dikke wagens. volgend jaar weer! hopelijk dan weer eens met een eigen show wagen.. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dit valt nog mee, ziet er in ieder geval netjes uit ten opzichte van die Corsa.
Zo kom je toch niet aanschijten met zo'n gerecycelde biobak. |
|
|||
|
|||
Quote:
Een paar handvaten er aan smelten en je zet hem zo bij de weg |
|
|||
|
|||
ik probeer echt wat te verzinnen voor die Corsa, maar dat lukt me echt niet!
Dan maar dit:
|
||||
|
||||
Vet, 'n Corsa aan de botox.
Wat bij Meg Ryan niet uitziet, ziet bij 'n Opel ook niet uit. Jammer hoor, 't was zo'n mooie vrouw...
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Vandaag voor mij de eerste HOW.
Na een eindje rijden stond er om 10 uur al een behoorlijke rij. Maar opzich liep het aardig vlot door. Eenmaal binnen gelijk naar de drank kraam voor een flinke bak pleur. Om daarna een rondje te lopen. Het is (vind ik) wel een keer leuk om niet alleen maar auto's van V.A.G te bekijken. Er stonden ook zeker hele dikke bakken tussen. Maar natuurlijk stonden er ook een hoop auto´s waar ik de broek echt niet bij droog kon houden. Wat ik ook erg vervelent vond was de gebonk van 20 verschillende auto instalaties en dat getrap met de motoren. Hier vast een voor proefje van mijn foto´s Foto´s maken viel ook niet mee zonder daglicht....... En dat zonder air!!!! Voor mij het hok van de dag. Ding zat nog onder het schuurstof.. De rest volgt zsm in ons fotoalbum |
|
||||
|
||||
Zo te horen en zo te zien (die Corsa etc etc)weer niks gemist!
Pfffff. |
|
||||
|
||||
hee deze velgen heb ik nog klaargemaakt...
|
||||
|
||||
Blij dat ik niet mijn peut verKNALT heb naar deze meet...
Thanx voor de pics...nu heb ik geen spijt
|
||||
|
||||
Die Mercedes EVO is wel fraai.........