|
|||
|
|||
Welke kleur zou ik mijn Golf1 Geven?
Beste forummers,
Ik heb gisteren een golf 1 1.6 diesel van 82 gekocht. Deze wil ik klaarmaken voor de winter. Nou is hij matzwart van kleur, maar het is slecht geschuurd en gespoten dus wil ik hem een ander kleur geven. Maar omdat ik aan het twijfelen ben wil ik hulp van de liefhebbers zo ziet hij er nou uit mp advertentie nummer:430677717 Omdat ik hem zelf wil gaan schuren en spuiten is het alleen mogelijk dat het een mat kleurtje krijgt. |
|
||||
|
||||
Volgens het kenteken was hij rood. (07-ZF-XF)
Ongeacht de kleur, zou ik in elk geval de kleur wijzigen bij het RDW. |
|
||||
|
||||
Matrood dan maar?
|
||||
|
||||
Fluor geel.
|
||||
|
||||
bahama blauw is een originele kleur en zie je niet zo veel
|
|
|||
|
|||
@Ronin: Klopt de vorige eigenaar heeft hem in matzwart gespoten maar dat ziet er niet uit. bedankt voor de tip trouwens
@ Jelle-Mk1G60: bahama blauw is zeker een leuke kleur maar of het mat ook gaat staan? @ebut: ben niet echt een liefhebber van geel maar toch bedankt voor je tip. @J-9A-N: Gaaf kleurtje zeg staat hem strak en ook bedankt voor de foto is makkelijker te fantaseren zo |
|
||||
|
||||
Ja, dat mat rood heb ik ook wel een zwak voor !!! En als hij op kenteken toch al rood is dan zou ik dat gewoon doen.....en anders ga je naar de kluswinkel en kijk je wat er allemaal aan kleuren te krijgen zijn...
|
||||
|
||||
Je kan hem mat-beige schilderen, Harvest Moon Beige bijvoorbeeld van een New Beetle.
|
||||
|
||||
fel oranje of fel groen
|
|
||||
|
||||
Mat geel/donker geel
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de tips mensen.. ik denk dat het matrood gaat worden. staat erg strak
|
|
||||
|
||||
zo die mat rode op de foto is damn nice, hoop dat die van jou er een beetje op gaat lijken
|
||||
|
||||
Dove blue! Aircooled kleurtje zeer gaaf in mat!
|
|
|||
|
|||
bedankt allemaal voor de tips.
vandaag ben ik begonnen met schuren dit gaat nogal wat traag omdat ik best diep moet schuren en de schuurpapier was te fijn. De vorige eigenaar heeft gewoon zonder te schuren matzwart gespoten op rooie lak. daardoor zie je bij vele plekken nog de rooie lak.. ik heb een qaurtet/clipperset aangeschaft voor men golf dus zodra de schuur en rolwerk klaar is kan ik de set monteren.. |