![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik heb een gereviseerd dx blokje die ik op digifant 2 wil laten lopen, en nu zit ik met de injectoren die kan ik nl niet gebruiken op de oe plek in de kop volgens mij. En voordat ik achter mijn draaibankje ga zitten knoeien om busjes te draaien om op de inlaat te lassen, dacht ik ik vraag eerst maar even of er iemand dit al eerder heeft gedaan ? heb de search en google al gebruikt maar kan niet echt een duidelijk antwoord vinden.. Misschien een domme vraag maar het lijkt mij namelijk dat de schachten in de dx kop te diep zijn waardoor de brandstof niet op de goede manier ingespoten word.. Alvast bedankt, Groeten Casper |
|
||||
|
||||
![]() Gewoon alle aanbouwdelen van een PF of een 2H kopen. Veel makkellijker
|
||||
|
||||
![]() DX Is mechanische injectie ja, Maar! Als je de messing bussen eruit haalt waar de mechanische injectors in geperst zitten en je draait daar de kunststoffen zwarte bussen in van de elektronische injectors dan kun je gewoon een brandstofrail van een PF of een 2H van een cabrio gebruiken,
Voor de rest is het dat alleen even opbouwen met meerdere delen van een PF of 2H ja. Veel succes, Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Oke bedankt voor de reactie"s !
Ronnie> Die injectorbussen heb ik al wel liggen en heb ik ook al in de kop gehad alleen het lijkt mij dat ruimte tussen het inlaatkanaal en de injector te lang is waardoor het Sproeipatroon" om het zo maar even te noemen volledig verpest word... Maar als dit wel gewoon gedaan is en het werkte goed dan is dat ook oke natuurlijk! Nogmaals bedankt voor de reactie"s Groeten Casper |