|
||||
|
||||
Routing kabelboom (Rallye) G60 motor
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen want ik ken eigenlijk niemand met een G60 waar ik even kan afkijken.
Graag wil ik weten hoe de kabelboom loopt in het motorruim van een G60 want volgens mij loopt deze bij mijn G60 verkeerd. Heeft iemand een foto van een originele G60 waarbij dit te zien is? Als iemand een foto heeft van boven genomen ter hoogte van de bak waarbij de afdekplaat van de radiator, die plastic afdekking weg is kom ik al een heel eind. Delen die ik niet weet: 1- Kabelboom van de dynamo naar de startmotor, deze zat bij mij over de voorste steun, volgens mij moet hij eronderdoor, samen met de kabel van de klopsensor. 2- Kabel van de achteruitrijschakelaar, stuurdraad startmotor, oliedruksensoren, olietempsensor en koelvloeistof sensor voor de meter in de auto. Komt over de linker chassis balk en wanneer gaat hij over de bak? 3- Kabel voor de CO potmeter en massadraad, deze komt bij de motorcomputer vandaan door het schutbord. Waar gaat hij daarna heen? Over de bobine heen en dan over de linker chassisbalk en dan de massa op de accupool? 4- Massa aansluitingen: deze zitten op de kop, zijkant kop bij het watermondje. Zag ook draden op de abs pomp voorop, dit klopt volgens mij ook. Zitten er nog massa punten op de versnellingsbak op de bovenste steun? Een aantal detail foto’s zouden mij erg helpen. Thanks!
|
|||
|
|||
Als ik tijd heb zal ik morgen even kijken.
|
||||
|
||||
Je mag mij ook altijd even contacten
|
||||
|
||||
Quote:
Zou top zijn. Volgens mij ken jij de auto wel trouwens, is de oude auto van Richard ter Steeg, wij werken al jaren samen bij VW.
|
||||
|
||||
Heb net 3 foto's in het Golf 2 album gezet. Misschien heb je er iets aan.
|
||||
|
||||
Top dank je!