|
|||
|
|||
golf MK2 rallye of evt een G60
Vorig jaar een nieuwe scirocco gekocht en al de rest wat ik had staan verkocht. (Mk2 cabrio Bieber 2 corrado;s )
Aan de daily scirocco wil ik eigenlijk helemaal niks doen buiten onderhoud en netjes houden.... Maarja dan snap je het al wel natuurlijk het blijft kriebelen.... Nog een tijdje rondgekeken naar een T1 bus, maar dat plan heb ik ook maar laten varen is toch niet mijn ding... Heb mijn zinnen gezet op een Mk2 rallye... Hier mag, sterker nog "moet" wel werk aan zitten .. dit mag technisch zijn maar ook graag carrosserie werk.. een redelijke schade mag ook mits het maar in orde te maken is technisch gezien... een beetje incomplete auto mag ook Als het maar een redelijke basis is en met de "rallye"onderdelen erbij, geen interieur is geen probleem....... kapotte motor...enz Evt. mag het een "normale" G60 worden als ik niks kan vinden , maar ik heb alle tijd... Dus geen kant en klare gerestaureerde auto's aanbieden..!! Zullen vast wel ergens gestrande of nooit gestarte projecten in een schuur staan.. Last edited by fabbi : 05-12-2010 at 17:37. |
|
||||
|
||||
mischien dat je hier iets leuks mee kan regele zou weer een rallye die gesloopt word schelen
http://link.marktplaats.nl/399579488
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Heb met deze verkoper al contact gehad, en dat wordt niks...
gezien de staat vroeg hij te veel.. en hij wil em liever slopen dat levert hem meer op.. |
|
||||
|
||||
aha, nja jammer maar helaas
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
wat vraagt hij voor die rallye dan als ik vragen mag?
ding stond paar weken geleden bij iemand anders te koop voor 3750 namelijk...
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er ook ergens een topic over lopen, check de search maar even. Daar kwam meen ik een prijs van 4500 euro voorbij voor dat ding.
|
|||
|
|||
zijn eerste voorstel naar miij toe was 4750..
toen ik em even wees op de prijs die eerste gevraagd werd en het feit dat ie al wat delen eraf gehaald had zakte hij wel met de prijs... Maar bij wat navraag bij de vorige eigenaar vond ik de prijs niet in verhouding met de staat.... Uiteraard mag hij wat verdienen handel is handel... maar het moet wel in verhouding blijven staan... Ik heb alle tijd, en kom wel ergens een keer iets tegen wat me aanstaat.. maar ziet iemand ergens iets staan laat het maar weten.. |
|
||||
|
||||
Let wel als je een Rallye project koopt:
a- een verdomd goede plaatwerker moet zijn, de meesten zijn rot b- een volwassen geldboom in je tuin moet hebben c- geduld want onderdelen (plaatwerk/verlichting) zijn niet eenvoudig te vinden Een vriend van mij zegt altijd "Het leed dat Rallye heet" |
|
|||
|
|||
Quote:
a- Ik heb 15 jaar in de autoschade gewerkt en heb er mijn papieren voor gehaald en diverse (klanten) projecten uit die tijd rijden nog rond .. b- ik heb alle tijd en in combinatie met puntje c van jou. .... ik zoek er dus ook een met de specifieke rally delen erop/eraan. Zoals ik ook al gemeld had in de eerste post.. interieur vind ik niet zo belangrijk heb daar toch een eigen idee mee.... Loop ik niks naar mijn zin tegen het lijf kan ik bv altijd een mk2 16v kopen ofzo.. Ik wil ook niet starten met een project wat in aanschaf al 8 ruggen kost bv.. |
|
|||
|
|||
http://link.marktplaats.nl/405604821 misschien is dit wat!
|
|
||||
|
||||
stond vorig jaar ook al te koop is wel te koop voor 4000,-- ongeveer ik geloof die hij biga heet of zoiets,hij is vorig jaar gezakt van 7000,-- naar 4000,--
|
|
|||
|
|||
Bovenstaande is ook mijn neus voorbij gegaan, had zeer snel gereageerd via mail, vis gsm kreeg ik enkel is niet bereikbaar..
Mar was de volgende dag al verkocht.. dus nog steeds op zoek... |
|
||||
|
||||
Marktplaats zoeken op rallyeg60 aanelkaar.
|
|
|||
|
|||
zet maar een berichtje op vw outlaws 1 van die mannen lubin bosman,heeft er nog 1,,zonder motor,,en interieur,en wil er denk ik wel vanaf nu ,,,g60 ,motor en s3 onderstel heb ik nog wel ,,,is ie weer bijna klaar..
|
|||
|
|||
Quote:
dit levert 0 resultaten op |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn fout. Aanelkaar Rallyegolf Mag misschien niet direct een restauratie project zijn, maar beter een goede basis dan een krotant broodje. http://link.marktplaats.nl/406377874 Dit gaat sneller |
|
|||
|
|||
Quote:
HIj staat niet tussen de leden , en om nou zomaar in het wilde weg te gaan rondmailen lijkt me ook niet de way to go.. Iemand die een mailadres ( of evt gsmnr) van die persoon heeft?? Kan ik daar contact mee zoeken en overleggen wat ie heeft.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Als je ff terugleest zul je zien dat ik al gezegd had dat ik niet wil starten met een project dat in aanschaf al 8 ruggen ( of meer) kost. Deze die jij aankaart is meer voor een verzamelaar of iemand met 2 linkerhanden die meteen wil rijden.. Ik had em van de week al gespot trouwens.. mooi ding maar niet iets voor een project. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Zeker een mooie en originele Golf Rallye! En misschien wel niks voor een project,maar dan ben je wel gelijk KLAAR! op een paar hééle kleine dingetje's na.... en een ''project gaat jou m.i aardig meer kosten dan deze Rallye in zijn geheel in deze staat Kijk alleen al wat voor prijs/zen er voor plaatwerk/motor/aandrijflijn/interieur etc.. word/en gevraagd.........áls het al te krijgen is. Anyway Succes met je zoektocht naar een ''project'' Golf Rallye |
|
|||
|
|||
Quote:
Daarom dat ik dus ook vermeld had dat de specifieke rallye delen erbij moeten zijn van plaatwerk en bumpers.. roest is met verse plaat wel weer te fixen.. Interieur is iets voor echt op het eind... en motor wil ik toch een keer in mijn leven een 16vg60 gebouwd hebben.. Daarmee dat ik dus niet direct "klaar"wil zijn... Als je idd start met iets van een 4a5 ruggen ( of lager als je geluk hebt) zul je idd meer kwijt gaan zijn.. ( rood is zoizo al niet mijn ding) maar ja..hobby .... |