|
||||
|
||||
Golf Cabrio Quartett 1992 1.8i
Te koop VW Golf 1 cabrio 1.8i Karmann
vraagprijs €1.650 Ik bied deze auto aan voor een collega, voor info niet PB'en maar mailen met pm_vries@hotmail.com Hierbij bied ik te koop aan mijn VW Golf 1 cabrio 1.8i Karmann Het is een goed rijdende golf met nette bekleding. Enkel de bestuurdersstoel vertoont een slijtage plek door het in-en uitstappen (zie foto). De linnen (textiel) kap is nog in zeer goede staat (ongeveer anderhalf jaar terug vernieuwd) en kan afgedekt worden met bijbehorende hoes. De voorbanden zijn nog in prima staat (profieldiepte 6 – 7 mm). In januari zijn er twee nieuwe achterbanden om gekomen. Tevens zijn de remvoeringen achter vervangen door een nieuwe set. Er zit een APK op die loopt tot 11 feb. 2012. De auto heeft rondom een paar parkeerdeukjes door openslaande deuren en de voorkant is enigszins beschadigd door een glijpartijtje in de winter. Hierdoor is ook de voorbumper een klein beetje ontzet en beschadigd (zie foto). Verdere bijzonderheden. - Vermogen: 72 Kw ( 98 pk) - Nationale AutoPas aanwezig (t/m km-stand 205516) - Xenon verlichting - Kilometerstand: 214.000 km - Achterruit verwarming - Boordcomputer - Trekhaak
|
||||
|
||||
upje
|
||||
|
||||
verkocht, topic mag dicht!