|
||||
|
||||
VW Santana GX 1.6 Formel E
Vanwege verhuizing aangeboden een Volkswagen Santana GX 1.6 Formel E.
Kilometerstand nu 207.xxx. De auto is geïmporteerd vanuit België door mijzelf en heeft de afgelopen tijd het nodige grote onderhoud gehad:
Kortom, heeft een uitgebreide grote beurt gehad. Daarnaast is de motor opnieuw afgesteld. Momenteel voorzien van originele VW Avus (Snowflake) wielen in 14" met 185/60/14 erom, met goed profiel rondom. De motor is een 4cilinder 1.6 met 85pk, dit komt onder andere door de 2-traps 2B5 carburateur, welke ook geleverd is op 5-cilinders. Gekoppeld aan de 5bak is het erg comfortabel cruisen, op de snelweg met 120 draait hij 3000 toeren, verbruik is ongeveer 1:13 (7,7L/100KM) gemiddeld, kan nog veel zuiniger. Het unieke aan deze auto is sowieso de kleur en het Formel E pakket wat compleet is en werkt. Dit houdt in:
De auto is in vrij goede staat, enige punt van kritiek is een beetje roest achter de achterwielen, dit is enkel plaatwerk en zo te verhelpen. Verder rondom wat krasjes. Het interieur is in goede staat, auto is voorzien van nieuwe zéér dikke velours vloermatten in kleur. Op het dashboard mist een sierstrip. Ook is er extra een oliedrukmeter ingebouwd. Foto's (meer op verzoek): Schakelindicator (lichtje) en stop knop op ruitenwisserhendel: Verbruiksmeter en KM stand Rest mij nog de vraagprijs. Die is 1499 euro. Beperkte inruil is mogelijk (Passat 35i Variant, Golf 3 Variant GT, benzine). Graag contact via PM of telefonisch mag ook op 06-48184873 (in de avonduren). Auto staat onder Rotterdam. Last edited by Boeie : 18-02-2011 at 11:56. |
|
||||
|
||||
Voorbeeld:
Last edited by Boeie : 03-03-2011 at 16:23. |
|
||||
|
||||
die goudkleurige is wel een gaaf ding, helaas kan ik niks met zo'n auto, geen ruimte voor racefietsen ;-\
|
|
||||
|
||||
Quote:
eg wel!
|
||||
|
||||
Up, de eerste die met 1200 euro komt mag hem meenemen, tevens uiterste prijs. Auto staat in de weg ivm aankomende verhuizing.
|
|
|||
|
|||
Ik had je een bericht gestuurd, is de auto nog te koop?
|
|
||||
|
||||
ruilen?