|
||||
|
||||
Pinkers MK1
Hej iedereen,
Men broer heeft net zen wagen hier ff afgezet. Pinkers doen het niet meer, als je de alarmschakelaar opzet of de pinker met de hendel bediend gaat alleen het pink lampje in het dash branden , voorderest nx. Ik ga ervan uit dat het pinkrelais kapot is of de schakelaar van de alarmlichten. Alleen weet ik niet welk relais ik moet hebben? Wij hebben nergens een boekje van de zekeringkast dus ik weet ook niet welke zekeringen enz waarbij horen. Als iemand al ff zou kunnen zeggen welk relais ik moet vervangen dan kan ik dat al eens proberen. Alarmschakelaar heb ik niet meer liggen maar wil het ff proberen met mijn schakelaar uit de MK2. Ik ga ook de hendels is van het stuur halen en is opkuisen en inspuiten met contactspray Alvast bedankt, Grtz Jel
|
||||
|
||||
zekering nummer 10 heeft zijn eigen doorkijk raampje........
|
|
|||
|
|||
Schakelaar van een mk2 gaat niet passen
Relais nr 21 is van de knipperlichten |
|
||||
|
||||
hallo
zekering 1 dimlicht links 2 dimlicht rechts 3 groot licht links, grootlicht verklikkerlicht 4 grootlicht rechts 5 achterruitverwarming 6 waarschuwingsknipperlichtinstallatia,stoplichten 7 interieurverlichting,radio,sigereaanstekker,achter uitverwarming(stuurstroom) 8 richting aanwijzers 9 achteruitrijlichten,claxon,choke-element,elektriceklep voor stationair draaien 10 koel ventilator 11 ruitewissermotor,ruitesproeierpomp,intervalrelais 12 nummerplaatverlichting 13 stadslicht,rechts,achterlicht.rechts 14 stadslicht,links,achterlicht,links 15 koelventielator extra zekeringen in houder boven de zekeringkast 1 mistlampen 2 ruitenwisser achteruit ik hoop dat je hier wat mee kunt maar je probleem ligt bij de alarm lichten schakkelaar daar heb je een losse draad die krijgt geen stroom/ massa lig maar eens een losse draad dan merk je het wel of het werkt/niet
|
||||
|
||||
@Golf1GTI83.
Dat stukje heb ik er zelf met een dremel uitgehaald, zekering was ooit eens doorgesmolten waardoor het plastic ook mee was gesmolten. Dit zat tegen de zekering aan waardoor het steeds begon te smeulen, dus netjes uitgefreesd en geen probleem meer. @GolfMK216V Was ik ondertussen ook al achter @ willems GTI Bedankt voor de info. Nou kan ik tenminste ff snel verder. Probleem was een slecht contact met de zekering en een kapotte pinkrelais.De pinkrelais is de grote aan de rechtse kant met 3 aansluiting. Ik denk 21 , 22 , 23. Had er nog 1 liggen waar een sticker aanhing waar pinkrelais opstond dus het was snel gevonden. Ik heb gemerkt dat de zekeringkast hier en daar een beetje corrosie heeft op de zekeringpunten, dus ga ze ff allemaal proper maken en inspuiten met contact spray, nieuwe zekeringen er in en dan hoop ik dat alles terug in orde is.