|
||||
|
||||
Kwaroks
Hallo allemaal,
Ik zit hier al eventjes op het forum, sinds 2007 eigenlijk al. Maar ik heb mij nog niet voorgesteld, dit moet eigenlijk niet kunnen Nou alsnog, mijn naam is Roel Mattheeuwse, ik ben woonachtig in Liempde (exact tussen Den Bosch en Eindhoven). Op dit moment zit ik in het 3e jaar van de IVA (hbo). Ik rijd een Golf mk1 1.5 ls automaat ( hele mond vol ). Deze heb ik in 2007 gekocht van een 'handelaar' in Limburg. Hij stond toen nog niet op kenteken. Na een jaar van klussen, roest aanpakken, wel allemaal op het gemakje ik was immers nog maar 17 toen ik de auto kocht, was de auto klaar om ge-kentekend te worden. Zo ging ik naar de keuring Enkele weken later En in de zomer ziet m'n auto er zo uit Op dit moment ben ik veel informatie aan het zoeken voor een 16v pl ombouw, dus wie weet rijd ik komend seizoen met een 16klepper Tot ziens
|
||||
|
||||
Gave mk1, alsnog welkom hier.
Quote:
Dat kan ook niet, nou moet je weer weg.
|
||||
|
||||
mooie mk1
welkom hier
|
||||
|
||||
Welkom
Zeker een nette auto, die kleurencombinatie van dat rood en goudkleurig is super !!!
|
||||
|
||||
Namens mij ook welkom hier Roel!
Heb je golfje al een paar keer mogen bewonderen, echt een plaatje! Succes met eventuele motorombouw, vergt een hoop werk maar het is allemaal te doen met de juiste delen! We spreken nog!
|
|||
|
|||
hoe verder je naar beneden scrolt hoe beter het word.
Net ding hoor ! |
|
|||
|
|||
Welkommmm
|
|
||||
|
||||
Welkom!
Mooie golf heb jij ervan gemaakt! |
|
||||
|
||||
welkom hier.
En de golf is er stukken op vooruit gegaan nadat je hem gekocht hebt. |
|
|||
|
|||
Welkom alsnog!
Je hebt zeker een strakke golf! Die ziet er echt goed uit! Succes met alles wat je eraan gaat doen!
|
||||
|
||||
mooie bak man,ik vind de winterlook ook wel cool
|
|
||||
|
||||
Netjes hoor.. Blijft leuk al dat chroom. Nog een speciale reden dat je voor een PL kiest en niet KR?
|
||||
|
||||
Om dit topic maar een rotschop te geven. Ik krijg vaak te horen dat een PL mooier draait dan een KR, of dat een KR moeilijker is af te stellen.
Echter het in werkelijkheid ombouwen van de auto laat nog op zich wachten, ben druk bezig met school. Dat heeft mijn prioriteit op het moment.
|
||||
|
||||
K hoor juist dat de KR motor veel sterker en stabieler draait dan een PL motor..
hangt denk ik gewoon van individuele ervaring af :P wel erg nette ride..! vooral met die gouwe velgies
|
||||
|
||||
Je inbox is vol
|
|
||||
|
||||
Opgelost