|
|||
|
|||
microschakelaar?
waar of wie kan mijn zo'n schakelaar(tje) verkopen?
zit er in de kofferklep van mijn golf4 variant van 2000 de zelfde schakelaar.
|
|||
|
|||
????????????????????????
Zitten zoveel microschakelaars in, denk wel dat enige uitleg over het onderdeel en type auto nodig is. Of bedoel je gewoon de micro schakelaar van de achterklep? ? Gewoon even bij de dealer informeren dan, anders naar de sloop. |
|
|||
|
|||
Bedoel je die voor de kofferbakverlichting? Gewoon bij de dealer dingen kosten het geld niet.
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik weet dat het hele slot duur is en dat je die schakelaar er opnieuw op kan solderen.
g60 insite Last edited by markg60 : 07-03-2011 at 20:19. |
|
|||
|
|||
Quote:
je hoeft niks te solderen, zit gewoon een stekkertje op. Volgens mij zijn die micro schakelaars gewoon los verkrijgbaar |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Bij de dealer ja. |
|
||||
|
||||
kiek:
microschakelaar voor in het achterklepslot van een VW Golf Variant uit 2000: Kost ongeveer €25,-
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is volgens mij de verkeerde, die microschakelaar zit in de slotcilinder voor de CV. De OP heeft de microschakelaar in het klepslot open . Last edited by Spierings : 08-03-2011 at 19:35. |
|
|||
|
|||
en die kost geen 25 euro.....
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||||
|
|||||
Quote:
Gewoon even leze wat al getypt is . Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Achterklepbekleding demonteren, klepslot loshalen en microschakelaar vervangen. |
|
|||
|
|||
als je de onderkant van de bekleding in het midden los maakt kan je het slot ook los schroeven.
Schoenmaker blijf bij je leest ghe ghe.. |
|
||||
|
||||
Micro schakelaar zit verwerkt in achterklep slot, kan je dus "officieel" niet los vervangen.. Word dus een kofferklep slot als je naar de dealer gaat
|
|||
|
|||
Quote:
vaak zijn het univerzele schakelaartjes die je bv bij een onderdelen huis kan halen.
|
|||
|
|||
Quote:
Nee we weten het ook niet allemaal, we zijn ook niet allemaal zo'n cheap ass !!!!!!!!!!!! Je zit uren te zoeken naar een oplossing, daarna wil je er een micro schakelaar in frotten/solderen wat ook de nodige tijd kost. Daarnaast bestaat er altijd de kans dat je hem niet aan de gang krijgt. Dit terwijl een nieuw onderdeel niet eens zo duur is en er in 10 minuutjes inzit. En dan ook nog eens afvragen waarom niemand je begrijpt Zij inderdaad online wel diverse zaken die electrospullen verkopen, maar ben je doorgaans ook lang aan het zoeken. Op www.conrad.nl staan een aantal microschakelaars. En hier zal je zeker iets vinden www.digikey.com/ Zou zeggen nog veel plezier met je zoektocht Last edited by Spierings : 08-03-2011 at 23:56. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Tuurlijk, heb ik er geen verstand van Nieuw slot voor een variant heeft het onderdeel nummer 1J9827505 B41 en kost bij de dealer (waar ik zelf werk) €39.51 inclusief btw.Dit is inclusief die micro schakelaar Dus je moet niet gaan janken dat het anders 400 euro kost, weet zelf heel goed waar ik over praat. Blijkbaar meer als jou |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
Voor 200 maak ik het ook hoor......
Kort maar krachtig, de meeste mensen posten iets hier.Niks verkeerds aan, maar zovaak een hoop gelul terwijl de auto allang gerepareerd had kunnen zijn als je iets uit een vd eerste posts aangenomen had. |