|
||||
|
||||
Chroom Deurhendels 100 Euro
Een topic zal nooit zonder bericht aan de starter gesloten worden ???
Maar goed, even op de deurhendels terug te komen.Ik heb na verkoop van mijn vorige setje een paar hele mooie chroom deurhendels te koop voor de vroege modellen Golf, jetta, Scirocco, Audi 80. Het slotmechanisme drukt naar binnen dus moeten de hendels voor latere modellen, vanaf 1977, worden omgebouwd. Geen pitten in het chroom, dat soort hendels vindt je gemakkelijk op ebay.de voor 50 Euro . Op deze hendels alleen hele kleine krasjes. Foto's kunnen worden gemaild ik weet niet hoe ik ze hier moet plaatsen. 100 Euro inklusief de zwarte sierlijstjes en iklusief sloten maar zonder sleutels
|
||||
|
||||
•Geef het door als het product verkocht is. Of verwijder de topic zelf.
Je hebt zelf gezegd dat ze verkocht waren, daarom gesloten en naar archief.
Last edited by Stijn : 31-01-2005 at 07:44. |
|
||||
|
||||
Ja hoor Stijn natuurlijk
Misschien heb je niet gezien dat een aantal replies "zomaar" worden verwijderd. Zonder duidelijke reden dus. Of mag op deze site geen kommentaar gegeven worden zonder vooraf goedkeuring te krijgen ??
|
||||
|
||||
Lieve Peter
Er mag hier een hoop gelukkig Maar het is nog steeds zo dat telkens als er ergens VERKOCHT in een topic staat dat we het sluiten . Die regel geldt voor iedereen . En als je het daar niet mee eens bent dan stuur je een PBtje Dank je voor je begrip |
|
||||
|
||||
OK Gert, schatje van me, is duidelijk.
De Deurhendels zoals boven genoemd zijn natuurlijk nog steeds te koop :biggrin:
|
||||
|
||||
Last edited by Waldorf : 31-01-2005 at 12:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
zijn deze niet van een oud type MG ?? EUhm.. het ging bij deze topic over Deurhendel Last edited by cabrio16v : 31-01-2005 at 12:44. |
|
|||
|
|||
idd oud type MG type B, en chrome deurhendels zitten er ook niet op op die spiegelfoto...
|
|
||||
|
||||
hoi , ben erg geintreseerd in de klinkjes, kun je ff doorsturen naar natje410@hotmail.com en eventueel de mogelijk heid om op te sturen of adres om te komen afhalen thx
|
|
||||
|
||||
sorry , deal ga ni door , heb er gevonden achter de hoek waar ik woon, suc6 me de verkoop.....
|
|
||||
|
||||
Verkocht ! topic kan dicht.