|
||||
|
||||
Golf 3 gti 16v
Zo, we hebben weer een VW erbij.
De auto is zover ik weet geheel orgineel, en heeft tot vorige maand, 2 eigenaars gehad, 14 jaar was hij bij vader en 2 jaar bij zijn zoon. Het is ongeveer de goedkoopste uitvoering, met 16v motor. Dus geen gespoten spiegels, bumpers en achterklep randje. De bedoeling is om hem zo orgineel mogelijk te houden. Hier wat foto's van de golf |
|
||||
|
||||
mooie kleur.. is toch heel donker groen?
maar wat ga je er allemaal aan doen..( bedoeling is orgineel houden..yeah right )
|
||||
|
||||
echt een pracht-karretje,mooie kleur idd
|
||||
|
||||
kleur is helemaal goed
|
|||
|
|||
Oak-green is de kleur toch??
Aparte kleurtje. Leuk dat ie weinig eigenaren heeft gehad. Last edited by Domi : 01-11-2009 at 12:51. |
|
|||
|
|||
Leuke wagen. Zuinig op wezen !
Ik dacht dat het basis model 16v zelfs mee gespoten bumpers had, niet dus Even een nieuwe lip plaatsen en dan is hij weer perfect Wat is de kilometerstand ?
|
||||
|
||||
Je moet ze maar treffen zo
|
||||
|
||||
Mooiste kleur op een Golf 3 vind ik.
Knappe aanwinst, een Nederlander met zo'n historie.
|
||||
|
||||
De gti loopt super.
Heb alleen ondertussen 2 probleempjes gehad. 1e was dat het schakel meganiek stuk is gegaan (de plastiek bevesteging op de bak) 2e dat de ruiten wisser achter, niet van interval af gaat, tot je het contakt afzet. Maar dat zal wel het relay zijn denk ik ??? Verder een super aankoop Nu toch maar besloten hem te verlagen, en om wat andere velgen te scharrellen. gr ruud |
|
|||
|
|||
mooie auto hoor! niks mis mee
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wist wel dat je hem niet origineel kon laten Maar ach riep ik ook niet dat ik enkel wielen en verlaging zou doen aan de cabrio Ps hoe is het met je nieuwe tokko al druk aan het verbouwen ??? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, het gaat al hard, de eerste 2 maanden hebben we goed besteed. En ook het nieuwe huis en werkplaats loopt natuurlijk weer flink uit de hand. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ach ja dan de frido maar klaar voor wsee 2011 Succes met het klussen aan je nieuwe woning |
|
|||
|
|||
interval achter ruitenwisser kan ook de schakelaar zelf zijn
was bij mij toendertijd het geval Maar leuke auto hoe is het met de frido eigenlijk
|
||||
|
||||
Achterruitenwisser is orde ruud, moet wel weten hoe het werkt he Enneh je schakelmechaniek is nu weer in orde dankzij een passat gt uit 1992 .
|
||||
|
||||
Erg nette auto, veel plezier ermee. Al een idee welke velgen ?
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wel met recaro interieur Mooie kleur trouwens!! (of was dat al eens gezegd ) Iid ,iets lager en een setje mooie wielen ,dan heb je een prachtige auto !
|
||||
|
||||
Voor een liefhebber ter overname.
nog in zelfde staat verkerende gti 16v 172000 km dit jaar: Beurt gehad, 4 nieuwe dunlop banden. Vrpr 2100,00 |