![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kent iemand dit golfje
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...1975-blauw.html Zou hier al voorbij gekomen zijn maar kan er niets over terugvinden behalve 1 thread waar eigenlijk niets in staat behalve dat het geen echt 1975 model is. En waarom staat die al zo lang te koop. Graag meningen waarom je hem niet of wel zou kopen vind het een dikke motor die erin zit en qua uiterlijk valt het op details die makkelijk aan te passen zijn wel mee.
|
||||
|
||||
![]() Ik neem aan dat je Deze bedoeld?
Lijkt mij ook geen originele 75er er is niets 75 aan. Maar toch kan het zo zijn, wil je het zeker weten kijk gewoon onder de achterbank. Ik geef toch wel een grote kans dat er een gat in het plaatwerk zit naar de tank, wat het dus geen 75er maakt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zeggen geen 1975, aangezien de kleine lampen het meest gewild zijn, waarom zou je dan de moeite doen om er een ander achterpaneel, met grote lampen, in te lassen? Dan neem je toch weer een met kleine, als hij rot is...
Voor de rest een hoop plastic ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er zijn toen heel wat'oude' type's omgebouwd daar 'brede' achterlichten , dus zou wel een 75 er kunnen zijn .
Net zoals er toen heel veel 'oud' type Mk2's zijn omgebouwd naar 90- model . Het plastic is trouwens gewoon een Mk1 cabrio Quartet set , dus ook nog ori vw (aleen de vr6 Mk3 spoiler is niet ori Mk1 ![]() Maar lijkt me op zich wel een leuke auto (als er niet in om is genummerd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze heeft dan wel iets meer omgebouwd om het later type te laten lijken, want ik zie er weinig 75' van.
|
|||
|
|||
![]() Ik had hem ook al is zien staan op Mplaats vond hem ook al vreemd
Wel mooi wagentje en het makkelijke is dat als je Via Rdw kijk dat er ook geen Cilinderinhoud is op gegeven dus gewoon 4 pitter staat geen vermogen bij vandaar meschien het oude Kenteken ?? geen gezeur met omkeuren ![]() idd wel jammer die grote lichten
VRIJHEID IS EEN VOLGETANKTE Mk2 GOLF Last edited by gizmo98 : 28-11-2011 at 13:42. |
|
|||
|
|||
![]() mmm wat ik terugvind over target cars lijkt me niet echt positief