|
||||
|
||||
Golf 2 1.6 1987
Aangezien ik wat anders wil bied ik mijn Golf 2 te koop aan.
Merk: Volkswagen Model: Golf 2 Bouwjaar: 10-1987 Brandstof: Benzine Kleur: Tornado Rood KMstand: +/- 164.500 Gewicht: 825 KG Vermogen: 55KW Cylinderinhoud: 1.6 APK: 26-7-2012 Aanpassingen vanaf mijn bezit: • Schroefset van TA Technix • 6,5x16 inch staal met vrijwel nieuwe banden (165/40/16 Nankang) • Audi A3 wieldoppen • JBL versterker weggewerkt in kistje in kofferbak (mag voor het mooie nog bekleed worden) • 4x6 inch speakers van ESX in de hoedeplanksteunen • 13cm RA Audio speakers in de deurbakken • Parrot Bluetooth Carkit CK3100 • Grill met enkele koplampen geplaatst • Kapjes bij spiegels binnenzijde • Originele hoedenplank zonder gaten o.i.d. • Interieur is gereinigd Onderhoud vanaf mijn bezit: • Filters vervangen • Olie vervangen • Waxthermostaat vervangen • Wiellagers achter vervangen • Nieuwe folie achter deurpanelen • Aandrijfashoes LV - Bakzijde vervangen • Linker deurklink vervangen Wat krijg je er nog bij: • Originele veerpoten (z.g.a.n.) • GTI Achterlichten Eventueel te ruil/koop zonder: • 16 inch stalen velgen (Velgen ruilen of zelf velgen meenemen) -€250,- • Schroefset -€75,- • Originele veerpoten (z.g.a.n.) -€25,- • GTI Achterlichten €-20,- • Zonder Parrot Carkit -€50,- Helaas zitten er ook 3 kleine nadelen aan deze auto: • Kleine roestblaartje bij RA raam (foto's volgen nog) • Hier en daar een krasje/deukje/steenslagplekje • Inbraakschade linker deur Auto word binnenkort nog gekeurd, gepolijsten en krijgt nog een onderhoudsbeurt. Vraagprijs zoals hij er nu bijstaat: €1500,- Vraagprijs na origineel terug zetten: €900,- Word echter pas origineel terug gezet wanneer iemand is komen kijken en heeft aanbetaald. Wat wil ik er graag voor terug: • Jetta 2 • Bouwjaar max. 1990 • Mag origineel zijn maar ook verlaagd o.i.d. • Smalle bumpers Foto's:
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 28-06-2011 at 17:31. |
|
||||
|
||||
Passat 35i variant is geen optie?
|
||||
|
||||
word deze nog belastingvrij met geboorte certificaat?
|
|
||||
|
||||
Tevens nu ook gewoon te koop.
Heb er eentje op het oog die ik van de een op de andere dag kan gaan ophalen. Deze staat ook niet echt te koop en is hier in het dorp. Tevens word hij volgende week vrijdag gekeurd. Quote:
Nee sorry wil een Jetta. Quote:
Ben er bang voor. Maar je zou het altijd kunnen proberen.
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 01-06-2011 at 16:46. |
|
|||
|
|||
Ik zoek ook wat anders ik heb een jetta mk2 1990 een 1.3 met 5 bak. 4bak nog aanwezig alle bonnen aanwezig, dakraam, alles origineel en top staat
|
|
||||
|
||||
Je hebt PM.
Tevens foto's van het interieur toegevoegd. Kan een mod de topictitel aanpassen door er Te ruil weg te halen. B.v.d.
|
||||
|
||||
Morgen te zien op VW Charleys
|
||||
|
||||
Foto van gisteren:
|
||||
|
||||
4 of 5 versnellingen? Vrijstelling van wegenbelasting gaat niet lukken denk ik, zo te zien is het een laat '87-er, aangezien VW altijd in (ik dacht) september over gaat naar de facelifts ;-)
Niels
|
||||
|
||||
5-Versnellingen.
Nee ben er ook bang voor. Maarja belasting is 20 euro in de maand dus ook niet zo veel.
|
||||
|
||||
inmiddels zit er al weer een aantal dagen een jaartje extra APK op
|
|||
|
|||
Ik heb dan wel geen interesse in jouw mk2, maar ik heb wel een "leuke" jetta coupe voor je te koop, helemaal stock nog, uit Juni 1988 een 1.6GL met schuifdak, blauw, op een nieuw te plaatsen rechter voorscherm na (en het spuiten van de motorkap) is het echt een leuke en nette auto!
Hij staat iets onder deze add in het "Te Koop" deel |
|
||||
|
||||
Ja had hem al te koop zien staan.
Maar eerst deze verkopen en dan kijken of het wat word met de andere die ik op het oog heb.
|
||||
|
||||
Zo de Golf is gereserveerd en zal over 2/3 weken afgehaald gaan worden.
|
||||
|
||||
Zo de Golf is vandaag afgehaald.
Dus deze mag dicht!