|
|||
|
|||
golf 2 bruin velours GL interieur
Wegens andere plannen te koop :
Bruin velours GL interieurs voor golf 2 3-deurs Eerst en vooral moet ik vermelden dat dit een “opknap” interieur is, vandaar ook dat ik er geen hoofdprijs voor vraag. Het interieur bestaat uit de zetels, deurpanelen en de vloermatten + nog enkele losse bruine interieur onderdelen die ik nog kon redden. Wat bedoel ik met opknap interieur: ten eerste heeft alles eens goeie kuisbeurt nodig. De vloermat is na een wasbeurt terug proper Aan de voorste deurpanelen moet enkel het lapje bruin lederen op sommige plaatsen terug vastgeplak worden, daarna een wasbeurtje en ze zijn als nieuw. De voorzetels zijn goed. De passagierszetel is in goeie staat, de bestuurderszetel heeft last van de typische instapschade. Ook 1 oldschool kralenmat krijg je erbij. De tweedelige achterbank heeft in het scharnierpunt tussen de zitting en de rugleuning een brandgat, maar dat valt te camoufleren (ik was van plan om daar strategisch een Performance VW te leggen ) Eventueel krijg je er nog een zacht bruin dashbord bij, dit is helaas door de zon aan de bovenkant al wat verkleurt en er zit ook een scheurtje van 4cm. Prijs: 100€ Voorzetels: Achterzetels: brandplek in de achterbank deurpanelen: vloermat |
|
||||
|
||||
Eerst vroeg je er €75 voor en nu €100?
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb vandaag pas beslist om het te verkopen dus je hebt het over een ander denk ik. |
|
|||
|
|||
Interesse!
graag even een pm waar dit interieur af te halen is? mvg Jurrian |
|
||||
|
||||
Mijn excuses, je had gelijk. Ik heb die andere advertentie even opgezocht.
|
|||
|
|||
no prob
even voor de duidelijkheid, het is af te halen in België Last edited by boivin : 06-03-2011 at 18:42. |