|
|||
|
|||
Golf 1 GTI gezocht
Ik zoek een Golf 1 GTI die nog in goede staat verkeerd.
(wil er zelf niks meer aan doen wat carrosorie betreft) Hij moet ergens rond bouwjaar 80 zijn, liefst nog met "oude" type dashbord (ronde tellers) maar wel met bredere achter lichten. Liefst zo origineel mogelijk, dus geen overdreven spoilers etc... Een klein beetje verlaagd met mooie velgjes is geen probleem, ik wil dus geen kermis atractie met verblinde ramen, 1 armige ruiter wissers, spoilers die geen nut hebben etc.. De prijs...... ligt aan de staat van de auto. Ik heb zelf nog een VR6, deze wil ik dus verkopen, je kan dus eventueel inruilen. (zet VR6 advertentie in te koop forum) |
|
|||
|
|||
hoi ronde punt tellers in combinatie met brede achterlichten is niet origineel
Nam aan dat je een originele auto zocht vandaar dit bericht. gr Marco |
|
|||
|
|||
Ja inderdaad, ik zoek een zoveel mogelijke originele GTI
Er is nog maar weinig originele informatie te vinden over wat toen wel en niet origineel was. Ik was van mening dat de brede achterlichten eind jaren 70 zijn gekomen en een jaar later het dashbord is vervangen. Misschien dat iemand een leuke site weet over de geschiedenis van de Golf 1 GTI waar precies alles staat wat wel en niet en welke uitvoeringen er allemaal zijn geweest. Ik vind de brede achterlichten namelijk erg mooi maar vind de ronde tellers ook machtig(echt retro)... Hoop dat ik wat leuke links krijg. |
|
|||
|
|||
Hoi
76 tot 77 zwarte stalen bumpers ,puntklokken ,smalle lichten 1600 motor 78 tot halver wege 80 ,plasticbumpers ,puntklokken,smalle lichten 1600 motor,smalle spiegel eind 80 tot half 82 ,plastik bumpers,normale klokken,brede lichten 1600 motor eind 82 tot 83 plastik bumpers ,normale klokken ,brede lichten 1800 motor eind 83 zelfde als 82/83 maar dan pirelli uitvoering bumpers,spatbordverbreders,spiegels? inde kleur,pirelli velgen nou hier al heel wat info |
|
||||
|
||||
www.doppel-wobber.de 4 info
|
|||
|
|||
ik heb wel een (bijna) originele GTI te koop, 1979, smalle achterlichten dus. Op het dakraam en de leren bekleding na is hij origineel, zelfs de wielen zijn origineel(!).
Stuur maar een PB-tje voor meer info als je interesse hebt... |
|
|||
|
|||
Heb je wat foto's van de auto zelf en het interieur?
Dan kan ik een indruk opdoen of het is wat ik zoek? |
|
|||
|
|||
Les Photos...
[Edit: links weggehaald] |
|
|||
|
|||
Hmmm is zie helaas niks
Zou je me ze eventueel kunnen mailen? mail@b3rt.com Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
dit komt omdat de regels op VWF zijn dat je geen foto's mag doorlinken. Hier kunnen wij niets aan doen.
|
||||
|
||||
ouderwets mailen werkt meestal wel
|
|
|||
|
|||
foto's zijn gemaild!
Grtz, Markos |