#1
|
||||
|
||||
co te hoog
Vandaag bij de APK geweest.
co te hoog iemand een idee, lmm netjes afgesteld op 500 ohm maar verdraaien aan de potmeter geeft geen verschil. 2 digifants geprobeerd , geen verschil. lambda sonde zit er gewoon op.... iemand een idee.....
__________________
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 |
#2
|
||||
|
||||
Is ie gechipt?
Lambdasonde waarde al eens opgemeten?
__________________
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
#3
|
|||
|
|||
Staat ontsteking goed afgesteld?
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#4
|
||||
|
||||
Quote:
Geeft af en toe wel een plof naverbranding maar dacht dat dat door het benzine overschot kwam. Hij is niet gechipt...
__________________
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 |
#5
|
||||
|
||||
Hoeveel te hoog?
Heb je MFA? Loopt die hoog stationair?
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
VEEL te hoog ja. stationair is prima bij koude motor 1100 rpm bij warme motor 900 rpm MFA geeft aan 35 l. per 100 km bij stationair. tijdens rijden zakt hij tot 16L /100 km
__________________
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 |
#7
|
||||
|
||||
Dat bedoel ik niet met de MFA. Mijn co was ook een keer te hoog bij een apk en na het lostrekken van de slang voor het verbruik voor de MFA dook de CO onder de maximale waarde. Maar als die erg hoog is dan gaat dat niet werken. Was het 0,7% dan was het waarschijnlijk wel gelukt.
Nieuwe bougies of goed warm rijden is ook een optie.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#8
|
|||
|
|||
weet je ook de rest van de waardes? zowel stationair als op toeren?
Co Co2 Hc O2 Lambda
__________________
TK VW Corrado 9A |
#9
|
||||
|
||||
Iemand nog een idee, deze week moet ie goed komen...
__________________
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 |
#10
|
|||
|
|||
Is lambdasonde wel goed?
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#11
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad, zou daar is naar kijken. Verder motorisch helemaal standaard? |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik de stekker van de co potmeter lostrek gebeurd er helemaal niks en als ik de stekker van de lambda lostrek gebeurd er ook helemaal niks. alleen als ik de blauwe stekker op de koelsang lostrek zakt het stationair in elkaar. ontsteking verdraaien veranderd ook niks. auto is verder wel helemaal standaard.
__________________
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 |
#13
|
||||
|
||||
lambda sonde doorgemeten geeft netjes rond de 600mV door
morgen breng ik hem naar de garage, gaan ze daar maar lekker aan de gang.
__________________
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 |
#14
|
||||
|
||||
En wat denk je; vacuumslangetje van het inlaatspruitstuk naar de digifant zat verkeerd
__________________
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 |
#15
|
||||
|
||||
lekker dan loop je zo te zoeken is het zoiets simpels :s
__________________
Scirocco 2 GT 1.9TDI '82 daily Scirocco 2 GT16v '88 Scirocco 2 CL 1.5 automaat '81 Scirocco 2 GTX 1.8i '89 Scirocco 2 Kamei X1 1.6 '82 |
#16
|
|||
|
|||
Wees blij dat je nog niet de halve motor vervangen hebt. Dat gebeurt meestal. Alles vervangen en dan blijkt een slangetje verkeerd te zitten.
|
#17
|
||||
|
||||
Misschien handig voor andere....
__________________
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 |