|
|||
|
|||
BBS lemans replica 17" 5 x 100
Hallo hierbij verkoop ik mijn setje BBS lemans,
Deze velgen zijn nagenoeg nieuw ik heb der 3 maand opgereden en heb nu mijn polo verkocht om een kever te kopen ook de banden (205 / 40 R 17) die er op zitten hebben nog volop profiel! voor een leuk bedrag zijn ze van jou! ze liggen me niet in de weg Edit: plaats: Alleen of te halen in Emmeloord prijs: €500,- of een goed bod Mailen heeft geen nut aangezien mijn email gehackt is ben ik nu alles kwijt heel vervelend. Heb je interesse in de velgen en kun je ze komen bezichtigen dan kun je me bellen op: 0612358877 Last edited by Dirk : 08-02-2011 at 12:07. Reason: bezem erdoorheen / info verplaatst naar startpost |
|
|||
|
|||
UPJE de velgen zijn nog niet verkocht! voor minder als €500,- gaan ze niet weg! ze zijn echt nog in top staat en de banden ook!!
|
|
|||
|
|||
zie ik op de laatste foto stoeprand schade om dat je zegt dat ze in top staat zijn namelijk |
|
|||
|
|||
ja vandaar dat ik daar ook een foto van gemaakt heb, alleen was ik in de veronderstelling dat ik dat der wel bij gezet had, maar ik mis zoiezo pagina's dus ik ben hem ff helemaal kwijt!! magoed iedereen maakt wel eens een foutje! thnx for oplette
ze zijn in top staat, op dat stukje na Last edited by vwjoen : 19-02-2011 at 10:13. |