#1
|
||||
|
||||
Welke brandstofdrukregelaar?
Voor het wat inmiddels een project is geworden ben ik op zoek naar een benzinedrukregelaar.
De druk die de pomp uitgeeft is namelijk 4 bar en dit moet ik terugbrengen naar tussen de 0,8 en 1,2 bar. De motor loopt namelijk helemaal niet lekker voor de vele benzine die uit de injector komt door de te hoge druk. Wat zou een goede aanschaf zijn qua brandstofdrukregelaar? |
#2
|
|||
|
|||
Lage drukpomp van Facet. Dus de originele pomp buiten werking stellen(of eruit halen), en de Facet pomp ergens tussen de aanvoerleiding zetten.
Gezien de lage druk die je nodig hebt, ga je met carbs werken(ondanks dat je het hebt over de injector)??? |
#3
|
||||
|
||||
Nee ik ga niet met carbs werken.
Het probleem was eerst dat ik van een carb 1.6 naar een injectie 1,8 ging en moest een pomp hebben die zelf kon aanzuigen. Deze heb ik toen gevonden van een audi en die heb ik gevonden alleen deze levert 4 bar. Origineel heeft die 1,8i maar 1,2 bar maximaal nodig en ik heb nu dus te veel |
#4
|
||||
|
||||
injectie op 1,2bar? dat kan niet
|
#5
|
|||
|
|||
Leek mij ook al een apart verhaal, volgens mij heeft zelfs de monopoint injectie een minimale werkdruk van 2 bar nodig, de meeste andere injectoren werken pas goed bij minimaal 3 bar.
Over welke motor hebben we het hier(motorcode en soort injector)? |
#6
|
||||
|
||||
motorcode is abs uit een golf 3
zover ik weet levert die pomp maximaal 1,2 bar, maar het probleem is als het goed is al opgelost. de retour is namelijk niet groot genoeg waardoor de druk nog hoger is dan nodig en nu gaan we de retour vergroten en dan is het probleem van slecht lopen weg |