|
||||
|
||||
Wie kan mij helpen
Ik ben een golf een aan het opknappen en heb het volgende probleem
achter in de wielkast aan de kant van de vulpijp zit een klep en deze zit/zat vast op een steuntje weet iemand of het stukje schuim nog ergens leverbaar is? en heeft er iemand fotos van hoe het steuntje er uit hoort te zien ? ik wil graag weten hoe het steuntje er uit ziet als er nog niks aan hangt, we zijn nu bezig met de wielkast daar zit toch wel wat roest in en dat moet natuurlijk weet helemaal netjes worden. |
|
||||
|
||||
stukje schuim kost 21,60 Euro.
En heet : steun voor zwaartekrachtklep met afdichting. is nog te bestellen. vw nummer : 171 201 181 A |
|
||||
|
||||
Quote:
Nood-klep voor als je auto over de kop vliegt ofzo?
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal super dank je wel nu nog een foto van het steuntje |
|
||||
|
||||
heb hem wel nieuwe liggen heer.
voor me zelf op vooraad. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je een foto van het steuntje waar het op komt ? |
|
||||
|
||||
nee,heb geen foto.
maar komt achter bij de fulhals,je klemt. daar moet een steuntje zitten waar je hem op vast zet. maar meestal is het steuntje verrot. en is er niet meer,hoort ook nog een berschermplaat onder. staat wel op etka programma. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb etka besteld zal ik daar eens goed op zoeken bij mij is het idd helemaal verrot thanks |
|
||||
|
||||
Steuntje
Ik heb hetzelfde probleem alleen kan ik de beide rubbers nog wel gebruiken. Mij gaat het dus om het metalen steuntje waar de beide rubbers in komen. Dus het rubber waar de slang die naar de vulhals loopt doorheen gaat en het rubber waar de brandstofklep in komt. Dit is volgens AKTE partnummer 171201181 A. Alleen jullie geven aan dat dit het rubber is. Is dit metalen beugeltje nog te leveren of heeft nog iemand dit liggen? Anders moet ik er zelf een maken. Het is nummer 23 op het plaatje
Last edited by Misterd : 16-02-2011 at 19:08. Reason: Aanvulling |
|
||||
|
||||
nummer 23 is nummer 13a geworden.
is nu kompleet. en is te bestellen voor rond de 22 euro. heb hem heer wel liggen. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor je reactie. Maar voor 22 euro buig ik er zelf wel een van een metalen strip
|
||||
|
||||
Het idd veel geld voor een stukje foam en een beugeltje, maar omdat er bij mij niets meer zat alleen een gat in het binnenscherm heb ik er toch maar een besteld. Het zit nu allemaal weer mooi op zn plek en was alle 22 euri waard
|
|
||||
|
||||
Snap ik. Ik had hetzelfde probleem. Alleen heb ik het oude ophangpunt, zeg maar waar het beugeltje en afdekkap aan wordt geschroefd, weggeslepen. Alle roest weggeslepen en hier heb ik zelf een nieuw bevestigingspunt gemaakt met een beugeltje en een parker, deze goed in de strijkkit gezet en dit wordt nog weer getectyleerd. De beide rubbers van mij zijn nog goed en het beugeltje kan ik zelf wel maken. Toch bedankt voor je moeite
|
||||
|
||||
Deze is dus vanaf nu niet meer leverbaar.
Ik was gisteren namelijk bij de dealer voor deze te bestellen en het was de laatste die de importeur had zei hij. Ik heb hem vandaag afgehaald dus als het goed is is de voorraad er nu van op. |