|
|||
|
|||
Het ziet er niet echt stevig uit.
En moet je precies je evenwichts punt van je auto vinden.
|
||||
|
||||
Dan zou ik tog liever voor een poetsbrug gaan, is tog een stuk degelijker zo te zien. Is wel ff duurder maar dan heb je ook wat voor het leven!!!!!
Ik wil nooit weer zonder. poetsbrug |
|
|||
|
|||
in combinatie met een paar assteunen mischien best handig
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat begrijp ik. ik was op zoek naar een poetsbrug en kwam toen deze mini brug tegen,ook omdat ik niet zon hele hoge garage heb.....
|
||||
|
||||
en goede oprijbokken?
|
|
||||
|
||||
Oprijbokken kom met een lage auto niet eens op , dit systeem lijkt eigenlijk zo gek nog niet eens , vooral bij een motorombouw ,dan kan de voorzijde van de auto mooi omhoog , en dan lijkt het me wel goed stevig .
|
|||
|
|||
weet niet wat zon ding kost, anders neem je er twee, een voor voor en een voor achter
|
||||
|
||||
Quote:
evenwichts punt hoef je volgens mij niet te zoeken omdat je de brug zo te zien vast kan zetten |
|
||||
|
||||
vaste 425 euro
verstelbaar 495 euro(is de breedte verstelbaar)
|
||||
|
||||
15cm hoog in ingeklapte stand, wie van ons "laagrijders" krijgt dat onder zijn auto geschoven?
|
||||
|
||||
Die van mij is ook iets van 15cm hoog maar dan moet je indd altijd met planken werken om er over te komen
Maar strax in mijn nieuwe garage (als alles goed gaat ) komt hij verzonken in de vloer |
|
|||
|
|||
Ik heb er nog 1 te koop, zoals die in de link staat... wil nu toch naar een tweekoloms brug gaan..
Last edited by dutchblade : 04-12-2010 at 17:32. |
|
||||
|
||||
verder niemand???
|
||||
|
||||
toch zon minibrug aangeschaft ideaal ding
mijn verlaagde jetta heeft er nog niet op gestaan omdat dit nog niet nodig is geweest. denk wel dat ie dan met de voorwielen op een blokje hout moet staan om de minibrug eronder te rollen. mijn vrouw haar polo er wel op gehad en moet zegen zon ding perfect werkt.
|
||||
|
||||
druk je de kokerbalken, en eigenlijk de strip eronder, zo niet in elkaar? Niet alle auto's hebben dat zo stevig?
|
|
|||
|
|||
mini brug
Quote:
en mag ik vragen wat dan de prijs is en eventueel foto's? alvast bedankt
|
||||
|
||||
die minibrug van dutchblade is volgens mijn info niet meer te koop.