|
|||
|
|||
te koop volf v6 24v 220 pk !
hierbij voorzichtig te koop aangeboden, mijn pride and joy so far, mijn Oak Green Volf V6
eerst ff een lijstje wat er aan gedaan is, en wat er op zit en niet meer op zit 92er golf vr6 Oak Green Blok uit golf 4 2.8 24v 4motion blok 80.000 km Supersprint middendemper nieuwstaat rvs Hartmann V6 70mm uitlaatsysteem vanaf de middendemper nieuwstaat Weitec schroefset Porsche lederen kuipen elektrisch verstelbaar Eta Beta Turbo 3-delige velgen 17" 8j (porsche) Dunlop sp9000 banden profiel nog "ok" Auto volledig overgespoten een maand geleden Vento front, met gesmokete koplampen en 92er grill, andere grills erbij (2 st.) booskijker, angel eyes zwart ook erbij Achterklep voorzien van meegespoten spoiler, en wissergat gecleaned FK single wiper kit chroom details interieur Us modules voor de knippers! vast nog wel wat vergeten maar fotos spreken ook voor zich. De auto heeft nu een geschat vermogen van 215/220 pk. Nog niet gechipt, dus daar kan meer uit komen! Auto heeft standaard de volgende opties: Lederen interieur Alles elektrisch en werkend schuif/kanteldak, niet lek comfort sluiting op afstand (alles sluit incl dakraam met een druk op de knop) nu zoals het er nu staan zonder de P2 spiegels 5500 eu op eta betas en 4000 op staal foto's, en staan ook meer foto's hier: vwforum topic [img]http://i31.photobucket.com/albums/c351/jest_one /20100810_003.jpg[/img] Inruil van snelle type 2 mogelijk golf/jetta, maar moet of van vergelijkbare waarde zijn, of moet geld bij grtz! :tu: Last edited by jestone1 : 10-09-2010 at 11:26. Reason: price change |
|
|||
|
|||
ook te koop op staal met stoffen zetels ori spiegels en gti stuur voor 3995. even snel en verder ongewijzigd. grtz
|
|
||||
|
||||
Als ie in onderdelen weggaat zou ik wel graag het complete front willen van je
groeten, roy
|
|||
|
|||
ok top mocht ie in onderdelen weg gaan is dat voor jou. weet ik over ongeveer 2 weken dus kijk maar of je tzt interesse hebt!
|
|
|||
|
|||
prijsverlaging !
|
|
||||
|
||||
al verkocht?? of nu in onderdelen te koop???
|
|
||||
|
||||
auto is allang verkocht door eli, huidige eigenaar heeft hem geloof ik nu te koop staan op marktplaats / vr6club.
|