|
||||
|
||||
Onderdelen polo classic
Hallo mensen!
Ik heb sinds afgelopen vrijdag een polo classic in het bezit uit 1989 (1.3 NZ/3F). Nou wil ik er nog wat dingen aan gaan veranderen, andere knippers in de voorbumper, misschien andere koplampen en een ander grilletje, eventueel andere achterlichten, dat soort dingen. Dus vooral optisch wil ik hem een make-over geven. Maar nou weet ik niet waar ik dat soort onderdelen kan vinden, aangezien zoeken op het model polo classic niets oplevert.. Weten jullie waar ik naar moet kijken en bij bijvoorbeeld welke websites ik wat kan vinden? Hoorde ook dat de polo classic uit 1989 qua onderdelen gelijk staat aan een golf 1 en een jetta 1..klopt dat? Graag hoor ik what to do gr
|
||||
|
||||
Quote:
Voor Polo 86c is er sowieso al weinig te krijgen qua optische 'tuning' en voor een Sedan (Classic is weer anders en heeft vierkant koplampen) is er nog minder te krijgen. Andere achterlichten wordt heel lastig, en helder ronde koplampen voor een Polo zijn er volgens mij ook niet (naar mijn weten). Lampen van een Golf zijn te groot. Witte knippers zijn nog wel goed te krijgen
|
||||
|
||||
Ohh dat is wat minder....dus als je bijv. andere grille zou willen etc. zou je ze haast zelf passend moeten maken als ik dat zo mag begrijpen?
Ik zoek bijvoorbeeld voor de voorbumper gewoon oranje knippers ipv de witte die er nu in zitten. En de grille heeft ook zijn beste tijd nu wel gehad...
|
||||
|
||||
Schoot me net te binnen...onderdelen van een polo type 1 (de hatchback of de steilheck) dat moet toch wel passen?
|
||||
|
||||
Oranje knippers kun je gewoon nieuw kopen bij www.winparts.nl etc en als je geluk hebt de bumpers ook nog maar dat is ff de vraag voor een sedan of classic.... Grille met ronde lampen vind je daar ook wel
|
|
||||
|
||||
Embleemloze grill voor eentje met ronde koplampen heb ik nog wel liggen ...
|
|
||||
|
||||
Embleemloze hoef ik niet, ik hou deze liever origineel maar thanks for the offer
|
||||
|
||||
Originele grille en oranje knippers gevonden! Ik denk dat dit topic wel kan sluiten btw.
Zit nou ook op het polo forum