|
||||
|
||||
Volkswagen Golf GL Koets €125,-
Ik heb hier nog een Volkswagen Golf 2 GL staan die voor zo ver kaal is.
Er zitten nog wel wat onderdelen op: Subframe voor + achter Stuurstang Al het plaatwerk (zijschermen, deuren, kofferklep, dakraam origineel, motorkap) Benzinetank Deurrubbers, achterraam rubbers, dakrubbers deurramen van de bestuurder en de passagier + mechanisme. contact met stekkers en een sleutel. ik zal vast nog wat vergeten zijn. Het is een rollende koets en stuurt ook nog. voor degene die graag hobbyen is dit een leuke starter. Auto is keihard!! alleen wat roest bij voorraam, dorpels zijn ook keihard. De auto is een 1600 GL uit 1990 en alle papieren zijn aanwezig + beide kentekenplaten. De Golf staat nu een jaar in de schuur en is op te halen met je eigen velgen. prijs 125,- foto's zeggen meer. Ik heb ook nog andere onderdelen liggen van een golf. voor verdere vragen kan je mailen of bellen: 06-55382096
Melvin 1993 VW Corrado VR6 1991 VW Golf MK2 Last edited by RRGOLF2 : 09-02-2011 at 12:13. |
|
||||
|
||||
Ik gok dat het bouwjaar 1990 is, of niet?
|
|
||||
|
||||
dat klopt idd.
|
||||
|
||||
Up
|
|||
|
|||
zit er toevallig nog apk op de auto? denk het niet he? en is dit een golf met dunne of dikke bumpers uit gevoert? en als ik het zo bekijk is het nog dicht bij ook
Last edited by michiel026 : 11-02-2011 at 20:14. |
|
|||
|
|||
Melvin, ik had je halverwege de week al eens een berichtje terug gestuurd.
|
|
||||
|
||||
Nee die zit er nu niet meer op!:P hij is met dikke bumpers uitgevoerd vanaf fabriek.