![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn Corrado blijkt de kleurcode SK99 te hebben. Dit betekend dat de auto af fabriek is geleverd in een klant specifieke custom kleur. Zou hier een VAG kleur tegenover staan.
De auto heeft schade en ik wil dit graag (laten) herstellen. De Auto is parelmoer wit. ![]()
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" Last edited by DÁ-BRT : 10-02-2011 at 10:12. |
|
|||
|
|||
![]() SK99= Sonderfarbe Kundenwunsch
Apart zeg, nooit geweten dat dat bestond.... Maar een goede spuiterij kan je kleur toch gewoon 'scannen' daarvoor hoef je tegenwoordig toch geen code meer te weten? Wat is er trouwens altijd zo interessant aan een chassisnummer om dat produktienummer te verbergen??? |
|
||||
|
||||
![]() ik hoor het ook voor het eerst.
Zou het niet dat Audi parelmoer zijn? |
|
||||
|
||||
![]() kan heel goed zijn inderdaad dat het wit parelmoer zijn wat op de Audi S2 coupé zit?
heb ooit eens zo een apparaat overgespoten maar zou de kleurnaam/ nummer niet kunnen zeggen.
|
||||
|
||||
![]() De broer van Marcus BBS heeft zo'n parelmoer-witte Audi Coupe.
Als dit dezelfde kleur is wil Mark vast wel even het nummer voor je navragen.
|
||||
|
||||
![]() Ik moet er ook even mee heen, maar twijfel nog om eerst zelf even wat aan te maken, het scherm, dorpel en bumper zelf te spuiten. Zodat ik tegen de winter hem uit elkaar kan pakken en hem in een nieuw jasje kan steken.
Ik heb het verborgen, omdat ik mijn kentekens niet verberg. Lijkt me niet heel handig om beide te geven stel een maloot maakt de platen na en copiert het chassisnummer. Ik vind de verantwoordelijkheid voor alleen deze C genoeg ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou de kleur idd even laten meten met een spectrometer.